دسته بندی: مقالات

بهترین روش استفاده از اسانس رزماری برای رشد موها

Rosemary essential oil is an oil produced from the rosemary plant. Over the years it has been associated with a wide range of benefits. These benefits include overall health, skin, and hair care.

In terms of health benefits, rosemary interacts with the central nervous system. This is why many people choose to use oil to clear their mind or improve their memory.

Rosemary essential oil also helps treat various ailments such as osteoarthritis, headaches, and asthma.

Rosemary is an evergreen shrub that can grow up to 1.5 meters in height. It is known for its lilac-blue flowers and gray-green coniferous leaves.

Historically this plant was found only in Asia; Now it can be found in Yugoslavia, Tunisia, and France as well.

Rosemary oil is extracted from the flowers of the plant using the steam statization process. After the process is complete, the oil is light in appearance and is distinguished by its plant scent.

Use rosemary oil for hair growth

Can you use rosemary oil for hair growth? Rosemary oil has been claimed to stimulate hair growth and reduce hair loss.

These claims were substantiated by Francesc Casado Galsara, who patented a hair lotion in which rosemary extract (Rosmarinus officinalis L.) was an essential active ingredient.

In fact, rosemary extract has been used for this purpose for centuries.

There is still debate as to whether rosemary oil can actually stimulate hair growth.

Proponents of her case have been working to make the actual transcript of this statement available online.

Through this combination of actions, hair follicles are stimulated and begin to produce new hair growth.

رک و پوست کنده بگویم، بر اساس تحقیقات محدود، هنوز مشخص نیست که آیا روغن در واقع رشد مو را تحریک می کند یا نه. با این وجود، ما دیده ایم خانم های بی شماری با موهای بلند زیبا رشد موهای خود را به استفاده از روغن رزماری نسبت می دهند.

بهترین راه برای استفاده از روغن رزماری برای رشد مو چه است؟

رشد مو یک میل رایج برای بسیاری از زنان است، اگرچه فکر ریزش مو اغلب یک کابوس است. ریزش مو پیشرونده نیز شناخته شده است که باعث اعتماد به نفس پایین در مردان و زنان می شود.

 

جالب اینجاست که برخی تحقیقات نشان می دهد که می توان از روغن رزماری برای تحریک رشد مو یا کاهش ریزش مو استفاده کرد. با توجه به ریزش مو، نزدیک به 85 درصد از مردان و 50 درصد از زنان برخی از اندازه گیری ریزش مو را تا سن 50 سالگی تجربه خواهند کرد.

از آنجا که تحقیقات در مورداسا رزماری و اثرات آن هنوز در مراحل اولیه آن است، شواهد قریب به اتفاق نشان می دهد که نفت رزماری کار می کند به همان شیوه برای همه وجود ندارد.

اگر چه، روغن رزماری یک درمان طبیعی است، بر خلاف اکثر مراقبت از مو فرموله محصولات در بازار امروز، بنابراین می تواند امن تر به استفاده از محصولات رشد مو فرموله شیمیایی است.

شما، با این حال، باید وصله تست نفت اول، فقط مطمئن شوید. این امر به ویژه برای افراد با پوست حساس مهم است.

بر اساس تحقیقات دانشکده پزشکی هاروارد، آلوپسی آندروژنتیک شایع ترین نوع ریزش مو در مردان و زنان است.

عوامل منجر به ریزش مو شامل واکنش های سیستم ایمنی بدن، عفونت ها، عدم تعادل هورمونی، سن، و ژنتیک برخی از علل پیشرو هستند.

اگرچه روغن رزماری ممکن است به تحریک رشد مو به طور طبیعی کمک کند، اما به ظاهر تأثیری بر ریزش مو ناشی از کشیدن مزمن مو، شیمی درمانی، یا داروهای دیگری که باعث ریزش مو می شوند، ندارد.

طاسی الگوی مردانه زمانی ایجاد می شود که بدنتولید DHT بیش از حد (دی هایدروتاستوسترون) که حمله فولیکول های مو. DHT یک تولید جانبی تستوسترون، یکی از هورمون های ضروری در مردان است.

اگر چه زنان تولید تستوسترون بیش از حد, مردان تولید تستوسترون در غلظت قابل توجهی بالاتر.

مطالعه ای که در سال ۲۰۱۳(منبع)بر روی موش ها انجام شد، نشان داد که افشای روغن رزماری به موش هایی که از ریزش مو رنج می برند، بهبود قابل توجهی در رشد مو در طول زمان نشان می دهد.
اگرچه تحقیقات بی نتیجه بود، اما محققان توانستند این تئوری را بیان کنند که روغن رزماری ممکن است در جلوگیری از اثرات DHT بر فولیکول های مو تأثیر داشته باشد و به این ترتیب رشد مو را تحریک کند.

 

مطالعه دیگری در سال 2015(منبع)در مقایسه با روغن رزماری و مینوکسیدیل انجام شد. Minoxidil درمان محبوب رشد مجدد مو در دسترس بیش از شمارنده است.

این تحقیق شامل درمان یک گروه از بیماران مبتلا به ریزش مو مربوط به DHT با مینوکسیدیل و گروه دیگر با روغن رزماری به مدت شش ماه بود.

پس از سه ماه هیچ یک از دو گروه تغییرات قابل توجهی در رشد مو نشان دادند، اگرچه هر دو گروه افزایش قابل توجهی در رشد مو پس از شش ماه نشان دادند.

با این حال، کسانی که از روغن رزماری برای رشد مو استفاده می کردند، در مقایسه با گروه مینوکسیدیل موهای بیشتری داشت.

در حالی که تفاوت ممکن است زیادی نبوده است، این مطالعه تشویق کننده است آن را به عنوان فراهم می کند برخی از شواهد اولیه که روغن رزماری در واقع ممکن است رشد مو ترویج.

به علاوه شرکت کنندگان در گروه مینوکسیدیل خارش پوست سر قابل توجهی را تجربه کردند که یک اثر جانبی مربوط به دارو بود. با این حال، شرکت کنندگان در گروه نفت رزماری هیچ تحریک پوست سر را تجربه نکردند.

در سال ۲۰۱۷ مطالعهدیگری (منبع) نشان داد که روغن رزماری حاوی خواص ضد باکتریایی است که قادر به کشتن باکتری ها و قارچ ها است. با استفاده از روغن رزماری بر روی پوست سر خود را می تواند, بنابراین, کمک به کاهش عفونت که منجر به ریزش مو.

با موفقیت درمان آلوپسی آراتا از طریق آروماتراپی
women with curly hair looking in the mirror holding her chin preparing to use a rosemary oil hair growth recipe

افرادی که از آلوپسی آراتا رنج می برند نیز ممکن است نفت رزماری مفید پیدا کنید. اگر چه یک اختلال خودایمنی, روغن رزماری به نظر می رسد به کاهش ریزش مو برای کسانی که از آلوپسی آراتا رنج می برند.

بر اساس مطالعه ای که در سال ۱۹۹۸منتشرشد (منبع)، هنگامی که روغن رزماری در آروماتراپی مورد استفاده قرار می گیرد، روغن رزماری می تواند «شرایط» کسانی که از آلوپسی آراتا رنج می برند را بهبود بخشد.

روغن رزماری همچنین ممکن است اثربخشی دیگر روش های درمان ریزش مو را بهبود بخشد، اگرچه شواهد علمی در حال حاضر از این نظریه حمایت نمی کند.

روغن رزماری برای ریزش مو چقدر موثر است؟
African American female admiring her hair after using rosemary oil

 

اگر قبل از وقوع نگران ریزش مو هستید، هیچ تحقیقی وجود ندارد که به این نتیجه برسد که روغن رزماری قبل از وقوع از ریزش مو جلوگیری می کند.

اگر چه هیچ شواهد علمی بتن در این مورد وجود دارد، اگر شما سابقه خانوادگی طاسی الگوی مرد و یا ریزش مو زن، آن را به ارزش آزمایش رزماری به عنوان وسیله ای برای به طور بالقوه به تعویق انداختن ریزش مو است.

در یک مطالعه (منبع)در سال ۲۰۱۶، جایی که روغن رزماری بر روی موش ها مورد استفاده قرار گرفت، افزایش گردش خون در پوست سر، فولیکول های مو را با مواد مغذی و اکسیژن مورد نیاز برای ترویج رشد مو فراهم کرد.

راه های امن برای استفاده از روغن رزماری برای ریزش مو
Benefits of Rosemary Essential Oil
توصیه ما، به خصوص برای newbies، این است که برای پیدا کردن محصولات مو با غلظت بالایی از روغن رزماری به عنوان عنصر اصلی است.

 

برای کسانی که با بیشتر از انجام آن خودتان جهت گیری، شما همچنین می توانید روغن رزماری خرید و اضافه کردن روغن به محصولات مو موجود است. به عنوان مثال دوست داریم دوازده قطره روغن رزماری را به شامپو اضافه کنیم.

با این رویکرد، شما به سادگی می توانید موهای خود را به عنوان شما به طور معمول بشویید. برخی دیگر ماساژ پوست سر خود را با روغن رزماری با استفاده از ماساژ آروماتراپی در نظر می دهند.

شما همچنین می توانید تمرکز رزماری در خانه با استفاده از برگ رزماری خشک.

تنها کاری که باید بکنید این است که برگ های رزماری خرد شده را در یک کاسه قرار دهید، سپس یک فنجان آب آب جوش شده را به آن اضافه کنید.

اجازه دهید مخلوط تند برای چند ساعت. سپس می توانید از تمرکز روی پوست سر خود استفاده کنید.

در حالی که روغن رزماری ممکن است یک درمان موثر برای ریزش مو, برخی از سطح صبر مورد نیاز است برای دیدن نتایج. این می تواند ماه ها طول بکشد قبل از اینکه شما می توانید شروع به دیدن نتایج قابل توجه.

برخورد با مسائل پوست سر شل
female with curly hair wearing make-up looking back at the camera

 

علاوه بر ترویج رشد مو، روغن رزماری نیز به کاهش مشکلات مرتبط با پوست سر شل مرتبط شده است.

پوست سر شل می تواند فوق العاده مشکل ساز باشد.

بر اساس تحقیقات علمی محدود، روغن رزماری می تواند هم به حل مسئله پوست سر خشک و هم موهای خشک کمک کند.

این کار را با سم زدایی و ضدعفونی پوست سر و با انجام این کار هر دو پوست سر و مو می تواند مواد مغذی لازم برای ماندن هیدراته دریافت کنید.

روغن رزماری برای موهای خاکستری
mixed race female looking directly into the camera wearing red lipstick, eye shadow and a white tank top
به گفته برخی متخصصان، روغن رزماری حتی می تواند به کاهش دپیگمنتاسیون مو کمک کند چرا که به آرامی به خاکستری محو می شود.

به این دلیل است که روغن قادر به ترویج رنگدانه مو است. این کار نه تنها مانع از خاکستری شدن رشته های خاص می شود بلکه در برخی موارد حتی می تواند به بازگشت موها به رنگ اصلی خود کمک کند.

 

چگونه به استفاده از روغن رزماری برای مراقبت از مو طبیعی
beautiful women with curly hair showing rosemary oil before and after photo
همانطور که با اکثر روغن های ضروری, روغن رزماری همیشه باید به صورت موضعی به مو و پوست سر اعمال می شود. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که به سادگی اضافه کردن چند قطره از روغن به شامپو یا نرم کننده فعلی خود را.

شما همچنین می توانید انتخاب کنید به ترکیب روغن با روغن های ضروری دیگر از جمله روغن درخت چای.

یکی از بهترین انتخاب ها مخلوط کردن دو قاشق غذاخوری روغن رزماری و یک اونس روغن دانه انگور است. ماساژ این مخلوط را به مو در حالی که آن را خشک است و چند دقیقه صبر کنید قبل از شستن آن را در دوش.

از کجا می توانید نفت رزماری خرید؟
شما به احتمال زیاد نفت رزماری در فروشگاه مواد غذایی محلی خود را پیدا کنید، اما آن را نیز در دسترس در چند خرده فروشان آنلاین است. در اینجا یک لینک به آمازون، که در آن نفت رزماری را می توان خریداری شده است.

 

به علاوه اگر شما علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد رشد مو, من توصیه می کنم خواندن راهنمای رشد موهای پیشرفته ما و یادگیری بیشتر در مورد استفاده از آب برنج برای رشد مو.

در زمینه: محصولات مو طبیعی
اطلاعات حقوقی: خدمات فر محور، مقالات، محتوا، و محصولات تنها برای مقاصد اطلاعاتی ارائه می شود. حلقه محور مشاوره پزشکی، تشخیص، و یا درمان ارائه نمی دهد. CURL CENTRIC دارای یک رابطه وابسته برای برخی از محصولات است که ما توصیه می کنیم. ما ممکن است غرامت دریافت خواهید کرد اگر خرید با استفاده از لینک های وابسته ما ساخته شده، بدون هیچ هزینه اضافی به شما. CURLCENTRIC.COM شرکت کننده در برنامه همکاران آمازون است. به عنوان یک همکار آمازون، ما از خرید های مقدماتی درآمد.

درباره کنت
کنت بیرد دارای مدرک BS در سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مدیریت و MBA از دانشگاه آلاباما در بیرمنگام است. او یک وبلاگ نویس موی سریالی است که از سال ۲۰۰۸ که کورل سنتریک را تأسیس کرد، در مورد مراقبت از مو می نویسد. کورل سنتریک یک وب سایت است که توسط یک تیم زن و شوهر اداره می شود که مراقبت از مو سالم را تشویق می کند.

بار نظرات
نوار جانبی اولیه
های اخیر
آیا محصولات مو منقضی می شوند؟ یاد بگیرید چگونه برای تعیین تاریخ انقضا در محصولات زیبایی
با استفاده از صابون ظرفشویی سپیده دم برای رشد مو و سرفه؟ آیا کار می کند؟
چگونه می توانید ناخن لهستانی از موهای خود را حتی بدون شستن آن
چگونه برای دریافت بوی دود از موهای خود را (پسوند را پوشش می دهد, Campfires, سیگار, و بیشتر)
مدل موهای کوتاه TWA و کوتاهی مو برای زنان با موهای طبیعی (از جمله 4a، 4b، 4c مو)
مزایای پودر Triphala برای رشد مو, خاکستری زودرس, ریزش مو, و بیشتر
چگونه برای نصب Braids Crochet برای مبتدیان : پیچ و تاب ، الگوهای Braiding ، سبک ها ، و بیشتر
چگونه به استفاده از آب برنج بر روی موهای طبیعی برای رشد مو: عوارض جانبی, قبل و بعد از نتایج, و بیشتر
How To Install Marley Twist For Beginners In Natural Hair Or With Hair Extensions
How To Use Canola Oil For Hair Growth, Thinning, Cough, And More

 

Recommended Reading
Simple Natural Hair Diet For Beginners (To Promote Growth)
How To Deeply Naturally Curly Hair: Step By Step Deep Conditioning Treatment
Best Essential Oils For Hair Growth (Our Favorite & DIY Tips)
Are Hair Products Expired be? Learn how to determine the expiration date on beauty products

Item

weblog

Contact

Conditions

Privacy

zeg

نوشته شده توسط
zeg