محصولات

اسانس اکالیپتوس گلوبولوس

اسانس اکالیپتوس سرشار از فواید و رایحه ای دلپسند می باشد. البته چندین گونه مختلف ازاسانس های اکالیپتوس وجود دارد. اکالیپتوس گلوبولوس معمول ترین موجود است. برای تمایز اسانس های مختلف اکالیپتوس موجود، آنها معمولاً با نام گیاه شناسی کامل خود شناخته می شوند. با این حال، اسانس اکالیپتوس گلوبولوس گاهی اوقات با نام صمغ آبی شناخته می شود. خرید اسانس اکالیپتوس گلوبولوس طرفداران بسیاری دارد.

 

خرید اسانس اکالیپتوس

برای خرید اسانس با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

اسانس اکالیپتوس

اسانس اکالیپتوس گلوبولوس، به دلیل مزایای شگفت انگیز آن برای کاربردهای تنفسی از جمله کمک به کاهش احتقان و فشار، سرماخوردگی، آنفولانزا، تب و برونشیت بسیار مشهور است. همچنین یک اسانس برای استفاده در ماساژ یا سایر ترکیبات موضعی برای کاهش درد عضلانی و آرتروز است.

اسانس اکالیپتوس گلوبولوس در درجه اول از اکسید 1،8 سینئول تشکیل شده است (همچنین به عنوان اکالیپتول یا فقط سینئول نیز شناخته می شود). ماده سینئول، اصلی ترین عامل ایجاد عطر و بوی اصلی اکالیپتوس گلوبولوس و فایده اصلی درمانی آن، برای سلامت تنفس و تسکین درد است. به توصیه رابرت تیزراند، از استفاده از اسانس اکالیپتوس روی یا اطراف صورت کودکان زیر 10 سال خودداری کنید. برای اطلاعات بیشتر جهت خرید اسانس اکالیپتوس گلوبولوس به بخش ایمنی اسانس در زیر مراجعه کنید.

از نظر رایحه، اسانس اکالیپتوس گلوبولوس دارای عطر دارویی تازه، چوبی و درخشان است. اصطلاح کافور گاهی اوقات برای توصیف خصوصیات دارویی اسانس اکالیپتوس استفاده می شود. با این حال، این سینئول است که مسئول دادن رایحه متمایز به اسانس اکالیپتوس است. خرید اسانس اکالیپتوس گلوبولوس همیشه مشتریان ویژه ای دارد.

نام گیاه شناسی

  • اکالیپتوس گلوبولوس

خانواده گیاهی

  • گل مینا

روش معمول استخراج

  • بخار مقطر

قسمت مورد استفاده گیاه

  • برگها

ثبات

  • اندک

عطر و رایحه

  • بالا – میانه

قدرت عطر اولیه

  • قوی

توصیف رایحه

  • اسانس اکالیپتوس گلوبولوس بوی تازه، دارویی، چوبی و خاکی دارد.

موارد استفاده از اسانس اکالیپتوس

چرا مردم برای خرید اسانس اکالیپتوس گلوبولوس علاقه نشان می دهند؟

  1. عفونت تنفسی
  2. برونشیت
  3. بیماری عفونی
  4. تب
  5. آب مروارید
  6. سینوزیت
  7. تب
  8. درد و درد عضلانی
  9. روماتیسم
  10. آرتروز
  11. عفونت ادراری
  12. سیستیت
  13. عفونت انگلی

منبع: والری آن وروود، کتاب کامل اسانس رایحه درمانی، چاپ 25 سالگرد (نواتو ، کالیفرنیا: کتابخانه جهان جدید، 2016، 585-586).

 

مواد تشکیل دهنده

1،8-سینئول
a-Pinene
(+) – لیمونن
گلوبولول
(E) -پینوکارول

منبع: B.M. لارنس، اسانس ها، 1981-1987 (ویتون: انتشارات Allured ، 1989) ، 199-200. B.M. لارنس ، روغنهای ضروری 1988-1991)

 

اطلاعات ایمنی اکالیپتوس گلوبولوس

اسانس اکالیپتوس گلوبولوس به دلیل داشتن 1،8 سینئول ممکن است باعث ایجاد CNS و مشکلات تنفسی در کودکان خردسال شود. آنها نسبت به استفاده از روغن اکالیپتوس گلوبولوس در اطراف یا در نزدیکی صورت کودکان زیر 10 سال احتیاط می کنند. حداکثر توصیه های پوستی آنها 20٪ است. اسانس در صورت مصرف خوراکی بسیار سمی است (بدون راهنمایی آروماتراپی واجد شرایط، هیچ اسانس داخلی نباید مصرف شود. [جولیا لاول ، دائرcالمعارف مصور اسانس ها(Rockport، MA: Element Books، 1995)، 141]

 

اطلاعات ایمنی عمومی

  1. از خوردن این اسانس خودداری کنید و از اسانسی رقیق نشده، مواد مطلق ، CO2 یا سایر اسانسهای غلیظ بدون مشورت با یک متخصص بر روی پوست استفاده نکنید.
  2. اگر باردار هستید، یا دچار صرع، آسیب کبدی، سرطان یا مشکل پزشکی دیگری هستید، فقط با راهنمایی مناسب یک متخصص آروماتراپی واجد شرایط از روغن استفاده کنید.
  3. در هنگام استفاده از اسانس با کودکان بسیار احتیاط کنید و حتماً نسبت های رقیق شده توصیه شده برای کودکان را بکار برید.
  4. قبل از استفاده از اسانس برای کودکان، افراد مسن و یا در صورت داشتن بیماری، با یک پزشک آروماتراپی واجد شرایط مشورت کنید.
  5. اگردر حال مصرف دارو هستید، قبل از استفاده از این روغن یا هر  اسانس، به پزشک خود اطلاع دهید.
  6. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد مسائل ایمنی اسانس، کتاب Essential Oil Safety توسط رابرت تیزراند و رودنی یانگ را بخوانید.
  7. برای خرید اسانس اکالیپتوس گلوبولوس به مراکز مطمئن مراجعه کنید.

پیشنهاد ما به شما خرید اسانس اکالیپتوس گلوبولوس است تا زندگی بهتری را تجربه کنید.

zeg

نوشته شده توسط
zeg