محصولات

اسانس بادام شیرین

اسانس روغنی بادام شیرین، ماده ای حیات بخش است. اگر در روغن های بادام شیرین موجود گشت بزنید، روغن شیرین و روغن تلخ را مشاهده خواهید کرد. این ماده، روغن تلخی است که به عنوان یک اسانس روغنی در نظر گرفته می شود. در این مقاله فواید و کاربردهای اسانس روغنی بادام شیرین را برایتان بازگو می کنم.

درباره اسانس بادام تلخ نیز بخوانید.

خرید اسانس بادام شیرین

برای خرید اسانس بادام شیرین با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید

09941413630

اسانس بادام شیرین چیست؟

اسانس های روغنی از گیاهان و گلها استخراج می شوند و خواص درمانی گیاهان را در روغنها حفظ می کنند. شما می توانید از آنها در رایحه درمانی استفاده کنید تا این خواص را جذب کرده و از فواید مثبت سلامتی بهره مند شوند.

اسانس روغنی بادام شیرین دارای یکسری فواید مثبت برای سلامتی است. اگرچه این روغن کاملاً اسانسی نیست؛ اما یک روغن فوق العاده مفید است و ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما برای کمک به مشکلات سلامتی خود نیاز دارید.

افرادبسیاری طرفدار خرید اسانس بادام شیرین هستند.

خواص اسانس بادام شیرین

برخی از مزایای شناخته شده سلامتی استفاده از روغن بادام شیرین:

 

عالی برای پوست شما

به عنوان یک اسانس روغنی ضد حساسیت، بادام شیرین برای پوست، حتی پوست حساس بسیار مفید است. شناخته شده است که به محافظت در برابر اشعه UV مضر کمک می کند و یک مرطوب کننده قوی است. این اسانس یک روغن غیر چرب و سبک است که به راحتی جذب پوست می شود.

 

عالی برای موهای شما

بادام شیرین برای پوست سر و موهای شما عالی است. در حمام یا دوش کمی موهای خود را ماساژ دهید و پس از آن فواید آن را خواهید دید و احساس خواهید کرد. این روغن حاوی ویتامین A است که از جمله برای پوست بسیار مفید است.

 

به درمان گوش درد کمک می کند

اسانس روغنی بادام شیرین یکی از ترکیبات داروهای گوش درد هومیوپاتی است. خرید اسانس بادام شیرین و استفاده از آن یک روش طبیعی برای نرم کردن موم است و استفاده از آن در گوش ، حتی در کودکان خردسال کاملاً ایمن است.

 

به کاهش وزن ایمن کمک می کند

به عنوان بخشی از یک برنامه مثبت کلی کاهش وزن، بادام به کاهش وزن کمک می کند. یک مطالعه تنشان داد که چگونه افراد با مصرف بادام روزانه و افزایش سطح ویتامین E و چربی های غیراشباع ، سلامتی خود را تحت کنترل قرار گرفتند؛ زیرا این دوماده برای کاهش وزن مناسبند.

بنابراین خرید اسانس بادام شیرین و استفاده از آن برای پوست عالی است.

به تنظیم کلسترول کمک می کند

کلسترول دو نوع وجود دارد: کلسترول HDL و کلسترول LDL. به عبارت ساده، کلسترول HDL کلسترول خوب است و این همان چیزی است که روغن بادام باعث افزایش آن می شود. در کنار ویتامین ها و چربی های اشباع نشده ، بادام می تواند به تنظیم کلسترول کمک کرده و شما را سالم نگه دارد.

 

خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد

کلسترول بالا یکی از دلایل اصلی بیماری های قلبی است. بادام حاوی آنتی اکسیدان و خواص ضد التهابی است و به کاهش خطر بیماری های قلبی کمک می کند. فقط مقداری روغن بادام یا سایر غذاهای بادام را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

 

راه های استفاده از اسانس روغنی بادام شیرین

 

  • روغن ماساژ

می توانید از روغن بادام شیرین به عنوان حامل یا روغن پایه برای روغن ماساژ استفاده کنید. می توانید چند قطره از اسانس های روغنی مورد علاقه خود را اضافه کنید تا یک روغن ماساژ به انتخاب خود درست کنید. اگر می خواهید بهتر نفس بکشید، یک روغن تند را برای ماساژ گرم کننده خوب، اسطوخودوس برای آرامش عمیق یا منتول امتحان کنید.

 

  • اسکراب بدن

با مخلوط کردن روغن بادام با کمی نمک دریا یا شکر قهوه ای می توانید یک اسکراب بدن درست کنید که پوست شما را جوان و مرطوب می کند. قوام متوسط​​، رایحه شیرین و مغذی و میزان جذب، بادام شیرین را به گزینه مناسبی تبدیل می کند.

 

  • روغن حمام

اسانس های روغنی بسیار عالی هستند که با آب گرم حمام مخلوط می شوند، زیرا بخار آب حمام به پخش عطر در اطراف کمک می کند. روغن بادام شیرین نیز به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی انتخاب خوبی است. همچنین اگر از خشکی پوست رنج می برید به شما کمک می کند.

 

  • مرطوب کننده

همانطور که در بالا ذکر شد، روغن بادام شیرین یک مرطوب کننده عالی است. می توانید کمی به پاها، دست ها و هر نواحی که از خشکی پوست رنج می برید، مانند پشت گوش ماساژ دهید. اگر مشکلی در حساسیت ندارید از آن به عنوان مرطوب کننده صورت استفاده کنید، یا اگر می خواهید آن را رقیق کنید با مقداری لوسیون بدون بو مخلوط کنید. خرید اسانس بادام شیرین و استفاده از آن در مرطوب کننده ها بسیار متداول است.

 

اقدامات ایمنی هنگام استفاده

 

  1. همیشه توصیه می شود زنانی که باردار یا شیرده هستند از اسانس های روغنی استفاده نکنند، مگر اینکه توسط متخصص بهداشت و درمان و با توجه به اجازه پزشکی این کار را انجام دهند.
  2. هنگام خرید اسانس بادام شیرین به کیفیت محصول توجه کنید.
  3. اگر در حال بهبودی هستید یا در حال حاضر با یک بیماری جدی روبرو هستید نیز، با پزشک خود قبل از مصرف مشورت کنید.
  4. وقتی از اسانس های روغنی به درستی و طبق دستورالعمل استفاده می کنید، هیچ عارضه جانبی برای نگرانی وجود ندارد. بعضی از افراد ممکن است برخی از حساسیت های پوستی را تجربه کنند، بنابراین اگر می خواهید از روغن به صورت موضعی استفاده کنید، همیشه ابتدا آن را روی قسمت کوچکی از پوست خود امتحان کنید.
  5. اسانس روغنی بادام شیرین در صورت استفاده صحیح معمولاً بی خطر است. هر کسی که به آجیل حساسیت دارد، نباید از محصولات بادام شیرین استفاده کند، حتی اگر مقدار کمی واکنش نشان داده شود.

 

به طور خلاصه

اسانس روغنی بادام شیرین دارای طیف گسترده ای از فواید سلامتی است. استفاده از آن آسان است و تقریباً همه می توانند از داشتن کمی اسانس روغنی در زندگی خود بهره مند شوند. پس برای چی منتظرید؟ یک بار امتحان کنید و ببینید وضعیتتان چطور است.

توصیه ما خرید اسانس بادام شیرین و تجربه زندگی بهتر می باشد.

zeg

نوشته شده توسط
zeg