محصولات

اسانس انگور

اسانس انگور، از رایحه و خواص بی نظیری برخوردار است؛ به همین دلیل بسیار کاربرد داشته و مورد توجه قرار می گیرد.

با ما همراه باشید تا با مزایای شگفت انگیز این اسانس آشنا شوید.

 

خرید اسانس انگور

برای خرید اسانس انگور با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

 

اسانس انگور چیست؟

اسانس انگور، از دانه های انگور به دست می آید و به دلیل خواص بسیار آن، از زمانهای قدیم مورد استفاده بشر، قرار می گرفته است . این ماده ارزشمند، سرشار از ویتامین ث، بتاکاروتن، فلاوانوئید ، ویتامین ای ، آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب است، که  نه نتها آن را، در جلوگیری از سرطان و در کاهش قند خون و بیماریهای قلبی، عروقی نافع ساخته؛ بلکه آنرا به یک ماده محبوب و پرکاربد، برای پوست تبدیل نموده است. این ماده ضد التهاب پوست و ضد میکرب بوده و دارای خواص آنتی اکسیدانی می باشد. به همین دلیل خرید اسانس انگور بسیار عاقلانه و لذت بخش می باشد.

 

در این نوشته به فواید این روغن جذاب، برای پوست می پردازیم:

خواص اسانس انگور برای پوست:

برای خرید اسانس انگور به دلایل زیر شتاب نمایید:

1. پوست را بازسازی می نماید

اسید لیئولئیک موجود در اسانس انگور، پوست را بازسازی و نرم می سازد. خشکی پوست، آسیب هایی به پوست وارد نموده و آن را شکننده و بد نما می نماید؛ اما استفاده از این اسانس ، موجب رفع خشکی پوست و لطیف و زیباتر شدن آن می گردد.

2. جوش و آکنه را بهبود می بخشد

این ماده خاصیت ضد میکروبی داشته و بنابراین برای درمان آکنه نافع است. روغن انگور به باکتریهای روی پوست که قابلیت نفوذ در پوست را دارند، حمله نموده و در نتیجه پوست را درخشان می سازد؛ در نتیجه پوستی سللمت و عاری از میکروب به شما هدیه می دهد. پس برای خرید اسانس انگور عجله نمایید.

3. پوست را لطیف می نماید

آزمایشات گوناگون اثبات نمود، که این اسانس مغذی، حالت ارتجاعی به پوست داده ودر نتیجه آن را جوان و لطیف می سازد.

این روغن شگفت انگیز، با منقبض نمودن پوست، از پیری آن جلوگیری می نماید.

4. پوست را ویتامینه و لطیف می سازد

ویتامین سی ومواد ارزشمند فراوان موجود در این ماده، پوست شما را ویتامینه ساخته و موجب جوانسازی  و لطافت آن می گردد در نتیجه از بروز پوست خشک و نامطلوب پیشگیری می کند.

5.رنگ پوست را یکنواخت می سازد

یک ماده آنتی اکسیدانی قوی به نام پروآنتوسیانیدین، در این اسانس یافت شده است که با استفاده پیاپی، موجب یک رنگ شدن کل پوست صورت میگردد. جالب اینکه با مصرف خوراکی آن نیز، تاثیرات لک های بارداری بر پوست را از بین می برد.

بعلاوه، این ماده مفید، قادر است، سیاهی دور چشم را نیز، رفع نماید.

6.از صدمات آفتاب بر پوست می کاهد

آنتی اکسیدانهای موجود دراین اسانس، سپری برای پوست در برابر اشعه یو وی خورشید است و همانند ضد آفتابها، از اثرات مضر اشعه خورشید بر پوست صورت می کاهد. خرید اسانس انگور به محافظت از پوست کمک می کند.

7.روند پیری پوست را کند می کند

آنتی اکسیدانهای موجود دراین اسانس جادویی، موجب کند شدن روند پیری و آسیب دیدگی پوست می گردد؛ در نتیجه پوستی شاداب و جوان را به شما هدیه می دهد. این ماده حیرت انگیز، پوست را منقبض و تقویت می نماید و آنرا جوان و شاداب و لطیف می سازد.

 

راههای استفاده از اسانس انگور برای پوست

  • می توانید این اسانس محبوب را تهیه و بصورت سرم بر پوست خود بمالید تا از خواص آن بهره ببرید و حتی می توانید آن را با کرم نرم کننده خود مخلوط نموده و استفاده فرمایید.
  • ضمنا اگر مایلید که پوستتان از میزان  بالاتری از روغن استفاده نماید، می توانید آن را در کف دست خود ریخته و روی پوست ماساژ دهید.
  • شما می توانید آنرا با روغنهای مفید دیگر همچون کندر یا اسطوخودوس ترکیب نموده و پوست خود را لطیف تر نمایید. فراموش نکنید که لازم است این ممخلوط 10 دقیقه روی پوست شما بماند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
  • هنگام خرید اسانس انگور به کیفیت آن توجه نمایید.

عصاره این اسانس شگفت انگیز را میتوان به صورت کپسول ویا خوراکی تهیه و میل نمود که به این صورت نیز میتواند اثرات شگفت انگیزی بر پوست شما بگذارد.

 

آیا  اسانس انگور خطرات و یا عوارض جانبی دارد؟

این اسانس، بطور معمول ایجاد آلرژی و حساسیت نمی نماید ولی  برخی افراد به آن حساسیت دارند؛ بنابراین لازم است قبل از استفاده، ابتدا مقدار اندکی از آن را برمچ دست و یا پای خود مالیده و پس از 24 ساعت، و اطمینان از عدم ایجاد واکنش پوستی، آن را به صورت خود بمالید.

مصرف خوراکی این ماده، میتواند برای برخی افراد مضر باشد؛ مانند کسانی که بیماری های خونی داشته یا در شرف عمل جراحی اند و یا افرادیکه داروهای رقیق کننده خون  همانند آسپیرین، مصرف می کنند؛ بنابرای اگربیماری خاصی دارید، لازم است قبل از مصرف خوراکی آن، با پزشک خود مشورت نمایید.

 

برای شناخت کامل فواید این اسانس، لازم است تحقیقات و آزمایشات بیشتری انجام گیرد؛ ولی آنچه واضح است اینست که این ماده پوست شما را زیبا، لطیف، جواه، شاداب و بدون لک های پوست می سازد و از بروز علائم پیری جلوگیری می نماید.

 

ما خرید اسانس انگور و استفاده از این اسانس حیرت انگیز و سرشار از خواص گوناگون را، به شما توصیه می کنیم.

 

 

zeg

نوشته شده توسط
zeg