محصولات

اسانس نارگیل

اسانس نارگیل یک روغن گرمسیری، با بوی کره است و سرشار از فواید، برای بدن شما است. این اسانس می تواند به تنهایی یا به عنوان روغن پایه برای سایر  اسانس های مورد استفاده قرار گیرد. رایحه آن، به خوبی با  اسانس های معطرتر مانند اسطوخودوس، پرتقال و نعنا فلفلی ترکیب می شود. می توانید از اسانس نارگیل برای رایحه درمانی یا کاربرد موضعی نیز، استفاده کنید.

در ادامه با مزایای بسیاری از این اسانس، آشنا می شوید؛ بعلاوه، ساخت محصولاتی از این اسانس را، می آموزید.

 

خرید اسانس نارگیل

برای خرید اسانس نارگیل با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

 

فوایداسانس نارگیل!

قبل از خرید اسانس نارگیل به مزایای آن نگاهی بیندازید:

1.سرشار از چربی های مفید برای قلب

روغن نارگیل سطح کلسترول خوب شما را افزایش می دهد که می تواند احتمال ابتلا به بیماری قلبی را کاهش دهد. این خبر خوبی است؛ زیرا در ایالات متحده، از هر 4 مرگ ، تقریباً 1 مورد ناشی از بیماری قلبی است.

 

2.مرطوب کننده پوست

همه ما پوستی نرم و سالم می خواهیم. استفاده از روغن نارگیل به صورت موضعی می تواند به بهبود رطوبت پوست کمک کند. شما می توانید از روغن نارگیل برای بهبود خشکی پوست، زبری و حتی کاهش خارش به عنوان علامت بیماری های پوستی مانند درماتیت یا اگزما استفاده کنید.

 

3.ضد آفتاب

روغن نارگیل می تواند 20 درصد از اشعه ماورا بنفش خورشید را دفع کند؛ با این حال، به خاطر داشته باشید که درجه  8 SPF بسیار پایین است، بنابراین اگر مدت زمان زیادی را در آفتاب سپری می کنید، لازم است که یک لایه اضافی ضد آفتاب اضافه کنید.

خرید اسانس نارگیل برای این هدف بسیار متداول می باشد.

4.جلوگیری از کاهش پروتئین در مو

روغن نارگیل می تواند از دست دادن پروتئین در موهای آسیب دیده و آسیب ندیده را کاهش دهد. درست است، شما می توانید این روغن معجزه آسا را ​​قبل یا بعد از دوش گرفتن، روی موهای خود قرار دهید و ببینید که قسمت های خشک و شکننده موهای شما دوباره زنده می شوند.

4 مورد استفاده از اسانس نارگیل

از اسانس نارگیل به عنوان روغن حامل برای آروماتراپی و همچنین برای محافظت از پوست در برابر آفتاب، می توان بهره برد. این اسانس فواید بی شماری دارد که می توانید به راحتی از آنها بهره مند شوید.

فقط اسانس نارگیل باکیفیت تهیه کنید و برای خرید اسانس نارگیل به فروشگاههی معتبر مراجعه نمایید.

1.روغن حامل برای آروماتراپی(رایحه درمانی)

از آنجا که بوی روغن نارگیل نسبتاً ملایم است، به عنوان یک روغن حامل عالی کار می کند. برای استفاده از آن، روغنهای اسانسی را با روغن نارگیل برای رایحه درمانی در دیفیوزر مخلوط کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که اسانس نارگیل را بهمراه دستورالعملهای دستگاه خود بهمراه سایر روغنها به داخل دستگاه بریزید. برای شروع، دو قسمت روغن نارگیل، یک قسمت رزماری، و یک قسمت اسطوخودوس را برای یک ترکیب آرام بخش روغن نارگیل، ترکیب کنید. افرادیکه به دنبال آرامش هستند با خرید اسانس نارگیل به آن دست میابند.

 

2.سرم محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش

از آنجایی که اسانس نارگیل خالص می تواند از پوست شما در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت کند، آن را به عنوان یک افزودنی دوست داشتنی به لوسیون اسانس نارگیل تبدیل می کند. البته، شما باید بدانید که چگونه روغنهای اسانسی را با روغن نارگیل رقیق کنید، بنابراین اینگونه عمل کنید. یک پایه یک چهارم فنجان روغن نارگیل ، شش قطره روغن اسانسی مرم و شش قطره روغن هسته هویج را با هم ترکیب کنید.

 

3.آبرسانی به ماسک موی آسیب دیده

ماسک موی اسانس نارگیل موجب می شود تا شکستگی و خشکی موها، کاهش یابد. یک چهارم فنجان روغن نارگیل را با اسانس رزماری (که رشد مو را تحریک می کند) ترکیب کنید و بعد از دوش گرفتن به موهایتان بمالید تا خشک شود. از ریشه تا انتها را به آرامی ماساژ دهید و بگذارید یک ساعت بماند، سپس با شامپو بشویید.

 

4.لوسیون تقویت کننده کلاژن پوست

اسانس نارگیل سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند باعث افزایش کلاژن در پوست شما شود، که به بهبود بریدگی ها و خراش های جزئی کمک می کند؛ اما همچنین باعث افزایش قابلیت ارتجاعی پوست می شود. قبل از خواب یک لایه بسیار نازک از روغن نارگیل و یک قطره روغن شمعدانی به صورت و گردن خود بمالید و صبح بشویید.

 

ترکیب اسانس نارگیل با  اسانس های دیگر

حال بیایید در مورد چگونگی رقیق کردن اسانس ها با روغن نارگیل صحبت کنیم. نسبت اسانس نارگیل بسته به آنچه برای مخلوط استفاده می کنید، می تواند متفاوت باشد. اگر می خواهید یک کرم بدن فوق العاده آبرسان باشد، درصد بیشتری روغن نارگیل به آن اضافه کنید. اگر می خواهید برای پا و مقابله با قارچ استفاده شود، از روغن نارگیل رقیق و سطح بالاتر روغن اسانسی درخت چای استفاده کنید.

 

لوسیون های اسانس نارگیل

پس از خرید اسانس نارگیل می توانید آن را با اسانس ها و یا روغن های حامل دیگر ترکیب نمایید.

  • لوسیون اسانس نارگیل و اسانس اسطوخودوس

لوسیون اسانس اسطوخودوس یک روغن عالی برای آرامش و خواب است. در حقیقت، اسطوخودوس می تواند احساسات اضطراب را کنترل کند، بنابراین می توانید احساس آرامش کنید. اسطوخودوس دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی نیز می باشد. لوسیون روغن اسانسی نارگیل برای بعد از دوش گرفتن شبانه شما ، هنگامی که نیاز به آرامش و کمی مراقبت از خود دارید، ایده آل است. مقداری را به دست ها، بازوها و سینه خود بمالید، تا هنگام خواب بوی اسطوخودوس را حس کنید.

مواد مورد نیاز:

  • ½ فنجان روغن نارگیل
  • ½ فنجان کره کاکائو
  • 2.5 قاشق چایخوری (250 قطره) روغن اسانسی اسطوخودوس

روش تهیه

  1. روغن نارگیل و کره کاکائو را در یک کاسه ترکیب کرده و با لیسک خوب مخلوط کنید.
  2. روغنهای اسانسی را اضافه کرده و دوباره خوب مخلوط کنید.
  3. ظرف شیشه ای در دمای اتاق نگهداری شود. (در صورت لزوم استفاده کنید)

 

  • لوسیون اسانس نارگیل و اکالیپتوس برای تسکین سرفه

هر دو اسانس نعناع و اکالیپتوس حاوی منتول هستند که در هنگام استنشاق می توانند سرفه شما را کاهش دهند. هنگامی که احساس سرما می کنید، اسانس اکالیپتوس به صورت موضعی، نافع است. مطالعات نشان میدهد که این ماده، یک مکمل ضد آسم است. روغن نارگیل یک افزودنی عالی به این لوسیون است؛ زیرا به پوست شما برای جذب روغنهای اسانسی کمک می کند.

مواد مورد نیاز:

  • ½ فنجان اسانس نارگیل
  • ½ فنجان کره شی
  • 1 قاشق چایخوری (100 قطره) روغن اسانسی اکالیپتوس
  • ½ قاشق چایخوری (50 قطره) روغن اسانسی نعناع فلفلی

روش تهیه

  1. همه مواد را مخلوط کنید.
  2. در یک ظرف شیشه ای نگهداری کنید.

 

  • روغن نارگیل و  اسانس رزماری برای مراقبت از مو

اسانس رزماری رشد مو را تحریک می کند و به مرور زمان با طاسی مقابله می کند. روغن نارگیل در ماسک مو نیز عالی است ؛زیرا از دست دادن پروتئین در موهای آسیب دیده شما را کاهش می دهد و موجب میشود تا قویتر شده و شکستگی کمتری داشته باشند. همچنین سفیده باعث افزایش درخشش در موهای شما می شود؛ زیرا پروتئین زیادی دارند.

مواد مورد نیاز:

  • ½ فنجان روغن نارگیل
  • 25 قطره روغن اسانسی رزماری
  • 1 عدد سفیده تخم مرغ

روش تهیه

  1. اسانس نارگیل و سفیده تخم مرغ را با هم مخلوط کنید تا ترکیب شوند.
  2. روغنهای اسانسی را اضافه کرده و با هم مخلوط کنید.
  3. سپس، به طور مساوی روی موها و پوست سر خود بمالید.
  4. بعد، به آرامی ماساژ دهید و اجازه دهید ترکیب به مدت 30 دقیقه روی موهای شما بماند.
  5. سرانجام، زیر دوش بشویید و به طور معمول از شامپو و نرم کننده استفاده کنید.

  • نرم کننده اسانس نارگیل و بابونه آلمانی برای تقویت مو

بابونه باعث درخشش و لطافت مو می شود. به ویژه به دلیل اثرات روشن کنندگی مو، با رنگ های روشن تر مو استفاده می شود. روغن نارگیل موجب جلوگیری از شکستگی و افزایش قدرت موهای شما می شود.

مواد مورد نیاز

  • ¼ فنجان روغن نارگیل
  • 10 قطره روغن اسانسی بابونه
  • ½ فنجان آب

روش تهیه

  1. همه مواد را با هم ترکیب کرده و خوب تکان دهید.
  2. برای استفاده، مقداری به اندازه کف دست ​​پخش کنید. هنگام دوش گرفتن نیز اجازه دهید تا حدود پنج دقیقه بماند.
  3. سپس موها را آبکشی کنید.
  • سرم شب اسانس نارگیل و کندر

کندر ضد باکتری است و می تواند در بهبود زخم ها کمک کند. نه تنها این ، بلکه می تواند به تولید کلاژن و بازسازی بافت کمک کند. این می تواندموجب جوانسازی پوست گردد.

مواد مورد نیاز:

  • 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل
  • 2 قطره روغن اسانسی کندر

روش تهیه

  1. مواد را با هم ترکیب کنید.
  2. قبل از خواب روی ناحیه گردن و سینه بمالید.

 

  • لوسیون ضد قارچ  اسانس چای و اسانس نارگیل

روغن اسانسی درخت چای دارای خاصیت ضد قارچی است، روغن نارگیل هم ضد قارچ است و همچنین برای پوست شما آبرسانی می کند. ویتامین E همیشه یک ماده افزودنی عالی برای پوست است؛ زیرا دارای کیفیت آنتی اکسیدانی است. می توانید هر روز در صورت لزوم از این ترکیب استفاده کنید.

مواد مورد نیاز

  • 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • 6 قطره روغن درخت چای
  • ½ قاشق چایخوری ویتامین E

روش تهیه

  1. مواد را با هم مخلوط کنید.
  2. روی هر ناحیه ای از پوست که احتمال رشد بیش از حد قارچ را دارید، لایه نازکی بمالید. بگذارید خشک شود.

 

جمع بندی:

اسانس نارگیل دارای فواید بسیاری برای قلب، پوست و موهای شماست؛ به همین دلیل کاربردهای بسیاری داشته و لوسیون های گوناگونی از آن تهیه می شود. ما در بالا موارد استفاده و دستور العمل های تهیه انواع ترکیبات آن را بیان کردیم.

دقت داشته باشید که پوست شما به چه اسانسهایی حساس است. توصیه ما خرید اسانس نارگیل و لذت بردن از آن است.

zeg

نوشته شده توسط
zeg