محصولات

اسانس یاس

اسانس یاس، عطر و خواصی بی نظیر دارد. از مزایای سلامتی اسانس یاس می توان به خاصیت آن به عنوان ضد افسردگی ، ضد عفونی کننده، ضد اسپاسم، خلط آور، آرام بخش و تولید ماده رحمی اشاره کرد.

جهت آگاهی از خواص این اسانس معطر و شگفت انگیز و نحوه استفاده از آن، با ما همراه باشید.

 

خرید اسانس یاس

برای خرید اسانس یاس با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید

09941413630

 

اسانس یاس چیست؟

اسانس یاس از گل های یاس استخراج می شود و دارای نام های علمی مختلفی از جمله Jasminum grandiflorum (Royal jasmine) و Jasminum officinale (یاس معمولی) است. اسانس عمدتا از نوع دوم استخراج می شود. اجزای اصلی آن عبارتند از: اسید بنزوئیک، بنزالدئید، بنزیل استات، بنزیل الکل، ایندول، بنزیل بنزوات، سیس-3-هگزنیل بنزوات، سیس-یاسمن، سئوزول، اوژنول، فارنسول، جرانیول، لینالول، متیل آنترانیلات، p-cresol ، nerol ، گاماترپینول، نرولیدول، ایزوفیتول و فیتول. یاس گل بسیار مشهوری است. این عطر، رایحه ای قوی و در عین حال شیرین، دلنشین و رمانتیک دارد که در گلهایی که فقط در شب شکوفا می شوند بسیار رایج است. گل یاس اغلب با عاشقانه و عشق همراه است. قهرمانان رمان ها و فیلم های عاشقانه را اغلب می توان یافت که قهرمانان خود را با نام “یاسمن” خطاب می کنند. از دیرباز، یاسمن باعث تحریک شاعران نیز شده است. این گل فقط در شب شکوفا می شود و با رایحه غیر قابل تامل و جذاب خود اطراف را پر می کند. به همین دلیل خرید اسانس یاس گزینه مناسبی است.

 

13مزیت و کاربرد اصلی اسانس یاس

این گل مزایای بسیار بیشتری از بوی شیرین و معاشرت های عاشقانه خود دارد. بگذارید احساسات شاعرانه خود را کنار بگذاریم و برخی از مزایای چشمگیر سلامتی آن را بررسی کنیم. برای خرید اسانس یاس توجه به این نکات ضروریست:

 

  1. افسردگی را برطرف می کند

تحقیقات نشان می دهد که اسانس یاس دارای رایحه ای جذاب است. این عطر از اسانسی اثر خوشایند و نشاط بخشی بر ذهن دارد و به طور فعال با افسردگی مبارزه می کند.در نتیجه فرد احساس خوشبختی نموده و بطور بالقوه احساسات عاشقانه و شاعرانه اش بیدار می گردد، درست همانطور که در تاریخ ادبیات و موسیقی چنین رخ داده است! اثر معطر اسانس یاس، باعث ترشح برخی هورمون ها مانند سروتونین در بدن می شود، که منجر به تقویت انرژی و افزایش روحیه می شود.

 

  1. از عفونت جلوگیری می کند

اسانس یاس دارای رایحه ای نیروبخش است که حواس را آرام می کند.

مطالعات حاکی از آن است که گلهای یاس دارای خواص ضد ویروسی هستند. اسانس یاس همچنین ضد عفونی کننده بسیار خوبی است. مواد تشکیل دهنده آن مانند بنزالدئید ، بنزوئیک اسید و بنزیل بنزوات دارای خواص میکروب کش ، باکتری کش ، قارچ کش ، ضد میکروب و ضد ویروس هستند. هنگامی که به صورت خارجی روی زخم ها قرار می گیرد ، از سپتیک شدن آنها جلوگیری می کند و به طور موثر عفونت های احتمالی کزاز را از بین می برد. همچنین می تواند کاربردهای داخلی داشته باشد و هنگام استنشاق  باعث کاهش عفونت در سیستم تنفسی می شود و می تواند سرماخوردگی و سرفه را تسکین دهد.

 

    3. میل جنسی را تحریک می کند

طبق تحقیقات انجام شده در مجله بین المللی داروسازی و علوم زندگی بین المللی، اسانس یاس دارای خواص تب بری است. خرید اسانس یاس همچنین میل جنسی و احساس میل جنسی شما را افزایش می دهد. به دلیل رایحه آن، استفاده از گل یاس در لوازم عروس و تزئینات اتاق عروس تازه در هند اغلب دیده می شود. همچنین به درمان مشکلاتی مانند انزال زودرس ، سرمازدگی ، ناتوانی جنسی و سایر اختلالات جنسی کمک می کند.

 

  1. آثار زخم را محو می کند

آیا نگران جای زخم و لکه های ناشی از جوش، آکنه یا سایر زخم ها هستید؟   پس اسانس یاس را امتحان کنید. از آنجا که یک داروی cicatrizant است، می تواند به محو شدن این علائم زخم و لکه های بعدی کمک کند. همچنین می تواند به از بین بردن ترک های چربی که اغلب در مادران باردار اتفاق می افتد کمک کند.

 

  1. سرفه را کاهش می دهد

خاصیت خلط آور اسانس یاس می تواند به شما در یک شبی که خواب ناآرام دارید، کمک کند. حتی اگر از سرفه یا سرما خوردگی رنج می برید، با کمک به پاک کردن تجمع بلغم در مجاری تنفسی، با جلوگیری از سرفه تسکین می یابد. همچنین با پاکسازی احتقان از مجاری بینی و تنفسی، خروپف را از بین می برد. ضمنا از سرفه و خروپف بی وقفه در طول شب جلوگیری می شود.

 

  1. بی خوابی را برطرف می کند

خواص روغن ضروری یاسمن آن را به ابزاری ایده آل برای ایجاد خواب طولانی ، آرام و بدون مزاحمت تبدیل می کند. رفتار آن به عنوان ترکیبی خلط آور ، آرام بخش و ضد اسپاسم برای کمک به شما در داشتن یک خواب خوب و آرام است. با کاهش علائم بی خوابی و بی خوابی می توانید محصول بیشتری بدست آورید

 

  1. مباشرت را بهبود می دهد

مجله پزشکی یک مطالعه تحقیقاتی را منتشر کرده است که نشان می دهد، ارتباط مثبتی بین ماساژ رایحه درمانی و علائم یائسگی وجود دارد. تسکین زنانی است که از قاعدگی نامنظم ، انسداد یا دردناک یا یائسگی نابهنگام رنج می برند. خاصیت جاذب اسانس یاس چرخه های قاعدگی را تنظیم می کند و دوره ها را با درد کمتر و خونریزی کمترهمراه می کند، در عین حال به عقب انداختن یائسگی نیز کمک می کند. همچنین باعث تسکین سایر مشکلات مرتبط با قاعدگی مانند خستگی، افسردگی، حالت تهوع و تغییرات خلقی می شود. تنظیم قاعدگی نیز یک روش عالی برای تعادل سطح هورمونی بدن است. همچنین باعث می شود سایر عملکردهای بدن به صورت سیستماتیک کار کرده و سلامتی و تناسب اندام شما را حفظ کند.

 

  1. از پوست مراقبت می کند

مدت هاست که اسانس یاس با مراقبت از پوست ارتباط دارد، به ویژه از نظر درمان پوست های خشک، شکننده یا کم آب. با این حال ، از آنجا که اثرات غیر حساس کننده خاصی دارد، استفاده از آن روی زخم های ترک خورده یا باز روی پوست همیشه دلپذیر نیست ، زیرا می تواند باعث واکنش آلرژیک یا تحریک شود. همانطور که گفته شد ، هنوز هم به طور مکرر برای درمان اگزما و درماتیت استفاده می شود.

 

  1. شیردهی را تسهیل می کند

روغن اسانسی یاس، ترشح شیر از پستانها را افزایش می دهد؛ بنابراین برای مادران شیرده و نوزادان آنها بسیار مفید است. طبق موسسه ملی بهداشت (NIH) ، شیردهی مزایای بسیاری را برای نوزادان تازه متولد شده به همراه مادرانشان فراهم می کند.

 

  1. زایمان را سهولت می بخشد

اسانس یاس زایمان را تسهیل و تسکین می دهد و دردهای زایمان را کاهش می دهد. این ویژگی در شرایط امروزی که زایمان طبیعی کاهش یافته و بیشتر موارد با سزارین انجام می شود، می تواند بسیار مفید باشد. بسیاری از زنانی که استفاده از اسانس یاس را انتخاب می کنند، متوجه می شوند که روند بهبود درد کمتری دارد و دوره پس از زایمان نیز کوتاهتر است. علاوه بر این ، می تواند انقباضات را تقویت کرده و مدت زمان تحویل کودک را کوتاه کند. جالب تر اینکه، بسیاری از زنان از افسردگی پس از زایمان رنج می برند، اما اسانس یاس به دلیل داشتن داروهای ضد افسردگی و تقویت کننده، با این شرایط ناگوار نیز مقابله می کند.

 

  1. اسپاسم را درمان می کند

اسانس یاس برای درمان و آرامش اسپاسم بسیار مفید است. این دارو باعث تسکین سریع سرفه های اسپاسم ، گرفتگی عضلات ، آسم ، نفس نفس کشیدن می شود. همچنین گرفتگی روده و دردهای ناشی از اسپاسم در سایر قسمت های بدن را تسکین می دهد. اسپاسم می تواند خطرناک، مخل و ​​حتی کشنده باشد، بنابراین هر ماده ای که بتواند به سرعت این وضعیت جدی را تسکین دهد بسیار ارزشمند است.

 

  1. آرام بخش است

خرید اسانس یاس ضمن ایجاد احساسات مثبت و سازنده ، جسم ، روان و روح را آرام می کند. همانطور که توسط یک مطالعه تحقیقاتی در سال 2008 انجام شد، یاس دارای خواص آرام بخشی است که از اضطراب ، استرس ، دلخوری ، عصبانیت و افسردگی و همچنین از انواع التهابات می کاهد. اگرچه تحقیقات بیشتری هنوز انجام نشده است، اما این خواص آرام بخشی و ضد التهابی با درد و ناراحتی آرتروز و نقرس نیز ارتباط دارد.

 

  1. از رحم محافظت می کند

این اسانس برای سلامت رحم مفید است و باعث ترشح برخی هورمون ها می شود که سلامتی و عملکرد صحیح اندام را تضمین می کند. همچنین با محدود کردن جریان استروژن به محافظت از رحم در برابر تومورها ، به ویژه پس از یائسگی کمک می کند.

 

**سایر مزایا:

همچنین می تواند برای رهایی افراد از مواد مخدر و سایر اعتیاد مورد استفاده قرار گیرد.

 

نحوه استفاده از اسانس یاس

روش های ساده زیادی برای استفاده از اسانس یاس وجود دارد. که عبارتند از:

اگر احساس خستگی و خستگی می کنید، می توانید از اسانس معطر یاس در یک دیفیوزر برای بالا بردن روحیه خود استفاده کنید.

برای داشتن اثر آرامش بخش، رایحه اسانس یاسمن را استشمام کنید.

می توانید 2-3 قطره از روغن را با یک حمام گرم استفاده کنید.

3 قطره روغن یاسمن را با یک اونس روغن حامل مانند روغن نارگیل مخلوط کنید و از آن برای ماساژ استفاده کنید.

احتیاط: خانم های باردار باید از مصرف این اسانس تا زمان زایمان خودداری کنند؛ زیرا این یک ماده مخدر است. بسیار آرامش بخش است و بنابراین از مصرف دوزهای سنگین باید خودداری شود. باز هم، کسانی که به یاس آلرژی دارند باید مانند هر روغن ضروری ساخته شده از ماده حساسیت زا ،از استفاده از آن اجتناب کنند.

 

ترکیبات اسانس یاس با سایر روغن ها:

مخلوط کردن: اسانس یاس با روغنهای اساسی ترنج، چوب صندل، گل رز و مرکبات مانند پرتقال، لیمو، لیموترش و گریپ فروت ترکیب می شود.

برای خرید اسانس یاس به یک مرکز و فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

توصیه ما خرید اسانس یاس و استفاده از خواص حیرت زای آن می باشد.

 

 

 

 

zeg

نوشته شده توسط
zeg