محصولات

اسانس زعفران

اسانس زعفران، اسانسی جذاب، شگفت انگیز، معطر و سرشار از خواصی خیره کننده می باشد.ادویه زعفران، به دلیل میزان تولید اندک، گران قیمت است. البته این ماده به اشکال مختلفی از زمانهای قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است که یکی از آنها، اسانس زعفران می باشد، که مصرف زعفران بدین صورت بسیار متداول است و شما می توانید از اسانس این ماده حیرت انگیز نیز استفاده نموده و از مزایا و خواص آن بهره ببرید.

 

خرید اسانس زعفران

برای خرید اسانس زعفران با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

 

اسانس زعفران

زعفران گیاهی ارزشمند است که در مناطق نیمه سردسیری رشد مینماید. متعلق به تیره زنبق و دارای گلهای بنفش میباشد.این گیاه کلاله ای عنابی رنگ و به شکل قیف دادرد که طول هر رشته آن دو الی سه سانتی متر میباشد و پس از خشک شدن، زعفران تجاری میگردد.

اسانس زعفران از این گیاه محبوب بدست آمده و سرشار از خواص چشمگیر است. خرید اسانس زعفران بسیار بالا می باشد.

 

9 فایده اسانس زعفران برای تندرستی

 

1.وزن را کاهش میدهد.

آمار چاقی رو به افزایش است و افراد زیادی به دنبال یافتن راهی برای کاهش وزن و لاغری و رهایی از چربی های اضافی خود هستند ، برخی پزشکان نیز مصرف قرصهای سروتونین را برای رسیدن به وزن مطلوب توصیه میکنند. یکی از راهکارهای مناسب، استفاده از این ماده ارزشمند و طبیعی است ؛ چرا که موجب ترشح سروتونین در بدن شده و اشتهای افراد را کاهش می دهد؛ در نتیجه بدون مصرف دارو میتوان به کاهش وزن دست یافت. از دلایل مهم خرید اسانس زعفران می تواند کاهش وزن باشد.

 

2.ریزش موها را کاهش می دهد.

انتی اکسیدان ماده ای ارزشمند برای پوست و موی انسان می باشد و از انها مراقبت نموده و انها ر زیباتر می سازد

اسانس زعفران سرشار از آنتی اکسیدان می باشد و در نتیجه فولیکول های مو را تحریک نموده و نه تنها مانع ریزش موها می شود، بلکه رویش جدید مو را نیز ایجاد می نماید.

بنابراین میتواند به حل یکی از رایجترین مشکلات اشخاص، که همان درمان ریزش مو و داشتن موهایی پرپشت است، کمک نماید.

 

3.مشکلات تنفسی را درمان میکند.

این ماده ارزشمند، سرفه و ناراحتی های ریه را التیام می بخشد و از شدید تر شدن آن جلوگیری می نماید.

4.ناراحتی های جنسی را از بین میبرد.

امروزه افراد بسیاری به دنبال روشی برای افزایش قدرت جنسی خود و یا حل مشکلات جنسی خود میباشند

درمان انزال زود رس در آقایان و افزایش میزان باروری در مردان، از نتایج مصرف این ماده موثر می باشد و برای بیماری های شدید جنسی بسیار نافع است .ضمنا در خانمها نیز، گرفتگی های قائدگی و مشکلات بعد از یائسگی را التیام می بخشد. افراد بسیاری با خرید اسانس زعفران این مشکلات را درمان می کنند.

 

5.جوش و آکنه را از بین می برد.

خاصیت ضد باکتریایی این ماده جادویی، موجب میشود که آکنه روی پوست را درمان نموده و از نفوذ میکروب ها به پوست جلوگیری نماید؛ که علاوه بر سلامت پوست موجب درخشش و زیبایی آن نیز می گردد. خرید اسانس زعفران گزینه خوبی برای پوست می باشد.

 

6.باافسردگی و اضطراب مقابله می کند.

سروتونین ماده ارزشمندی برای کاهش افسردگی و استرس می باشد و پزشکان آن را برای افرادی که مشکل روانی دارند تجویز می نمایند؛ چرا که برای  سلامت روان بسیار نافع است. جالب اینکه این ماده در زعفران موجود بوده و کمک چشمگیری به افراد افسرده و مضطرب می نماید. بعلاوه  بی خوابی را رفع نموده و شمارا شاداب می سازد.

 

7.شما را زیباتر می سازد.

ملکه هایی همچون کلئوپاترا در وان مملو از شیر و زعفران میخوابیدند تا پوست خود را تقویت نموده و زیباتر سازند. شماهم میتوانید پوست خود را با این ماده شگفت انگیز جذابتر بسازید. آن را بر روی پوست خود بمالید و یا بصورت خوراکی مصرف نمایید.

 

8.دشمن دیابت است.

کاهش سطح قند خون  و مبارزه با دیابت با زعفران امری اثبات شده در پزشکی می باشد ؛ بنایراین باشیوع این بیماری، لازم است از این اسانس مطلوب بیشتر استفاده گردد.

 

9.زخم ها را درمان می کند.

با آغشته نمودن محل زخم، به این اسانس شگفت انگیز، میتوان از این ویژگی اسانس معطر زعفران در التیام و درمان زخم ها بهره برد؛ چرا که این امری اثبات شده است.

هنگام خرید اسانس زعفران به کیفیت آن توجه نموده و از فروشگاه معتبر خرید بفرمایید.

 

با توجه به خصوصیات درمانی و اثرات نافع این ماده فوق العاده ، توصیه می شود که با خرید اسانس زعفران از آن استفاده نموده و سلامت جسم و روح خود راافزایش دهید. چرا که در کنار عطر و طعم دلپذیر، سرشار از خواصی خیره کننده نیز می باشد.

zeg

نوشته شده توسط
zeg