محصولات

اسانس سیب

اسانس سیب طعم مناسبی برای دسرها، ماست، کیک پنیری و غیره دارد. همینطور در نوشیدنی ها و در بستنی ها عطر و طعم دلپذیری ایجاد می نماید.

فقط چند قطره از این اسانس شگفت انگیز، عطر و طعم محبوبی را در مواد خوراکی، ایجاد می نماید.

 

خرید اسانس سیب

برای خرید اسانس سیب با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

 

اسانس سیب چیست؟

اسانس یا عطرمایه، عصاره مواد مختلف است که با توجه به عطر و طعم و خواصی  که دارد، در صنایع گوناگون به کار میرود و در صنایعی همچون صنایع دارویی، صنایع غذایی و همینطور در در صنعت عطر سازی به دلیل بوی خوشی که دارا می باشد به کار می رود.

اسانس ها دارای انواع گوناگون صنعتی، خوراکی و اسانس های عطری می باشند، که با روش های مختلف و با استفاده از مواد گوناگونی به دست می آید. بعلاوه، در تولید مواد شوینده بهداشتی و تولید داروها به خواص دارویی آنها توجه بسیاری می شود. برخی از آن ها در بازار لوازم قنادی و برخی در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا از خواص آنها در بسیاری از داروها و برای درمان بیماری های گوناگون می توان بهره برد.در تهیه کرم های زیبایی و جوان ساز های پوست نیز از آثار و خواص آنها استفاده های فراوانی می کنند.

از آنجاییکه سیب میوهای با رایحه دل انگیز و آرام بخش و طعمی منحصربفرد می باشد و از خواص فراوانی برخوردار است، اسانس آن ماده ای فوق العاده و مناسب برای مصارف گوناگون در صنایع می باشد. خرید اسانس سیب هم طرفداران زیادی را به خود جلب نموده است.

 

خواص منحصر بفرد اسانس سیب

با خرید اسانس سیب از این مزایا بهره مند شوید:

  • پوکی استخوان را بهبود می دهد
  • برای درمان سنگ کلیه نافع است
  • جوش را از بین می برد
  • دستگاه گوارش برای هضم کمک می کند
  • آسم  را درمان می کند
  • آرامش بخش و ضد اضطراب است

 

کاربرد اسانس سیب در رایحه درمانی

 

خرید اسانس سیب خوراکی می تواند جانشین این میوه شده و خواص و عطر و طعم این میوه را در مواد گوناگون ایجاد نماید.

این اسانس به عنوان ماده ای معطر در آروماتراپی استفاده می شود؛ زیرا آرامش فوق العاده ای به انسان می بخشد.

 

سیب و خواص آن

سیب ماده ای معطر، با طعمی انعطاف پذیر و مناسب برای پخت و پز دسر، انواع نوشیدنی و مواد دیگر است.

خواص و فواید شگفت انگیز میوه سیب ناگفته برای همه ما آشکار است. این میوه معجزه گر سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی و مفید برای سلامتی می باشد به طور کلی می توان گفت که این میوه دارای انرژی، پروتئین، چربی، نشاسته، کلسیم، فسفر، آهن و ویتامینهای ب  ۱، ب۲و ب ۳، ویتامین آ و و همین طور ویتامین ث می باشد.

در این مقاله تنها چند نمونه از خواص بی شماره این میوه زیبا ،خوش طعم و خوش عطر را بر می شماریم.

 

1.پوست را شاداب می سازد

ناراحتی های شایع مانند ترک خوردگی، خشکی و رنگ پریدگی پوست و بسیاری از بیماری‌های مزمن پوستی را می توان با استفاده از این میوه از بین برد و یا التیام بخشید؛ زیرا ریبوفلاوین یا ویتامین ب ۲ ،ویتامین ث و ویتامین آ و همین طور مواد معدنی مانند آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم در این ماده غذایی وجود دارد. بنابراین خرید اسانس سیب برای داشتن پوستی شاداب ضروریست.

 

2.موجب کاهش اوره و درمان نقرس و درد مفاصل می گردد

از بیماری هایی که به دلیل مصرف زیاد گوشت حیوانی و پرخوری ایجاد می گردد، درد مفاصل و نقرس است، البته عوامل ارثی نیز در بروز این بیماری نقش دارند برای جلوگیری از از گسترش آن، از این میوه حیرت زا، استفاده نمود زیرا فاقد چربی بوده و اوره را کاهش میدهد.

 

3.مغز را تقویت می کند

فسفر موجود در سیب  اعصاب و مغز را تقویت نموده و برای افرادی که دچار ضعف اعصاب هستند و یا فعالیت های ذهنی انجام می دهند نافع می باشد.

 

4.از لثه ها و دندان ها مراقبت می نماید

اسیدهای موجود دراین میوه، باکتری های دهان را از بین برده و موجب نظافت دندان و لثه ها می گردد و مانند یک مسواک برای دهان عمل می نماید؛ زیرا ذرات غذایی باقیمانده در پشت دهان و لثه ها را نابود می سازد.

این میوه غنی از ویتامین ث، موجب تقویت لثه می گردد. ضمناً اسیدهای موجود در سیب ضد باکتری و ضد التهاب بوده و آزمایشات حاکی از آن است که یک ربع بعد از خوردن یک عدد سیب ترش ۹۰% و بعد از یک ساعت، تقریباً تمام میکروب های موجود در دهان نابود می شود.

بنابراین مانند یک مسواک و یک دهان شویه عمل نموده و از حساسیت لثه ها و دندان ها می کاهد.

 

5.عفونت ها را کاهش می دهد

تحقیقات نشان می دهد که افرادی که بیشتر سیب می خورند از بیماریهای سرماخوردگی و عفونت های قسمت های فوقانی دستگاه تنفسی بیشتر در امان بوده و به طور کلی کمتر بیمار می شوند.

 

6.آرام بخش می باشد

اگر خواهان اعصابی آرام هستید، از خوردن سیب لذت ببرید؛ زیرا سیب دارای ویتامین های گروه ب، منیزیم و فسفر می‌باشد؛ به علاوه شیرینی موجود در سیب و جویدن آن عضلات منقبض صورت را منبسط می کند.

 

7.فشار خون را تنظیم مینماید

خوردن و حتی بوکردن سیب فشارخون را کاهش می دهد. تحقیقات دانشگاه ثابت بود که حتی یکبار کشیدن سیب فشار خون افراد مبتلا به فشار خون را می کاهد. با خرید اسانس سیب می توانید فشارخون خود را در حد نرمال حفظ نمایید.

 

8.از قلب محافظت می کند

از آن جایی که سیب فاقد  کلسترول است نه تنها هیچ کلسترولی به وعده غذایی شما وارد نمی کند؛ بلکه به کاهش میزان کلسترول خون نیز کمک می نماید. جالب اینکه  کلسترول خوب بدن یا HDL  را افزایش داده و منجر به کاهش خطر بیماری های قلبی می گردد.

 

9.سطح قند خون را ثابت نگه می دارد

افرادی که از قند خون بالا و یا بالعکس از قند خون پایین رنج می برند می توانند با استفاده این ماده قند خون یا همان گلوکز خون خود را ثابت نگه داشته و از کاهش اشتها نیز، بهره مند گردند.

 

10.به عنوان یک ضد سرطان عمل می نماید

اسیر کلوروژنیک یا کافئیک  شیمیایی که در سیب یافت می‌شود، می‌تواند با بیماری سرطان مقابله نماید.

 

این میوه معجزه گر خواص فراوان بسیار زیادی دارد که تنها در این مقاله به ده مورد آن اکتفا گردید .شما می توانید برای آگاهی در مورد خواص سیب مطالعات بیشتری انجام داده و از فواید فوق العاده آن بهره مند گردید. با خرید یک اسانس سیب باکیفیت به فواید ارزشمندی دست میابید.

 

اسانس سیب، سرشار از خواص گوناگون می باشد. استفاده از میوه و یا خرید اسانس سیب را به شما توصیه می‌کنیم، تا روزهای شاد، سلامت و خوش عطر و طعمی را سپری نمایید و از سلامت جسم، روح و پوست خود لذت ببرید.

 

zeg

نوشته شده توسط
zeg