محصولات

اسانس هل

اسانس هل، از جمله اسانس های خوراکی است که طرفداران بسیاری دارد. این اسانس عطر و طعم دلپذیری دارد، که انواع مواد غذایی را بسیار مطلوب تر می سازد.

 

خرید اسانس هل

برای خرید اسانس هل با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

 

اسانس هل

به عصاره استخراج شده از گیاهان گوناگون، اسانس گفته میشود. اسانس های بسیار گوناگونی در بازار موجودند؛ زیرا درای عطر و خواص فراوان می باشند و در صنایع گوناگونی همچون صنایع بهداشتی، صنایع آرایشی و صنایع غذایی و غیره کاربرد دارند.

از محبوبترین این اسانس ها میتوان به اسانس هل که عطری حیرت زا و خواصی خیره کننده دارد، اشاره نمود. خرید اسانس هل گزینه ای عالیست.

 

اسانس هل در چه چیزهایی مصرف میشود؟

اسانس هل در قهوه و چای و شیرینی و شکلات کیک و کلوچه و همین طور در لبنیات مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های بسیاری از جمله شرکت های بیسکویت سازی کارخانجات بستنی سازی و غیره، از این محصول برای ارتقاء کیفیت و عطر و طعم محصول خود بهره می برند. هل به صورت پودری و اسانس در بازار موجود است و می توان آن را از وسایل اولیه قنادی ها دانست اما اسانس آن به مراتب دارای عطر و طعم بهتری است و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل با خرید اسانس هل بیشتر لذت می برید.

 

معرفی گیاه هل

هل از خانواده زنجبیل بوده و در مناطق کوهستانی رشد میکند. این گیاه نامهای دیگری مانند حب الهال، حما ما،  حال و جبهان دارد. طبیعتی کمی گرم و بسیار خشک داشته و معده را تقویت نموده و به هضم غذا کمک می نماید. هل به شکل غلاف های کوچک که دانه هایی ریز و سیاه رنگ در درون خود دارد در طبیعت وجود دارد که هم دانه‌ها و هم خلاف هل عطر و طعمی بی نظیر دارند. هل انواع گوناگونی دارد: هل سبز، هل سیاه، هل سفید، هل رسمی.

چای هل در کنار چای  زنجبیل از نوشیدنیهای بسیار مشهوردر کشور هند می باشد. این گیاه علاوه بر کاربرد در صنایع غذایی به عنوان دارو نیز منافع بسیاری برای بدن دارد و در صنایع گوناگونی کاربرد دارد.

این گیاه، بوته ای بوده و خواص درمانی بسیاری دارد.

خواص درمانی هل

قبل از خرید اسانس هل در مورد مزایای آن بیشتر بدانید:

  1. ضد میکروب میباشد.
  2. خاصیت سم زدایی دارد.
  3. ضد نفخ می باشد.
  4. قلب و دستگاه گوارش را تقویت می نماید.
  5. از دستگاه گوارش حفاظت میکند.
  6. کلسترول بدن را کنترل میکند.
  7. سرطان را کنترل میکند.
  8. مشکلات قلبی عروقی را تسکین می‌دهد.
  9. موجب بهبود گردش خون در بدن می گردد.
  10. برای عفونت های دستگاه ادراری مانند التهاب مثانه و سوزاک مفید است.
  11. تقویت کننده میل جنسی بوده و به عنوان درمانی برای ضعف جنسی و اختلال در نعوظ به کار می رود.
  12. خاصیت ضد افسردگی دارد.
  13. برای درمان اسپاسم های عضلانی نافع است.
  14. آسم و بیماری های تنفسی را درمان می کند.
  15. ویژگی های ضد التهابی دارد.
  16. مسکن درد عضلات و مفاصل می باشد.
  17. برای رفع گلو درد نافع است.
  18. خوشبو کننده دهان و نفس می باشد.
  19. سکسکه را ابین می برد.
  20. در رایحه درمانی(آرماتراپی) کاربرد دارد.
  21. از پیری زود رس جلوگیری می کند.

خواص شگفت انگیز هل

هر ۱۰۰ گرم هندی حاوی ۳۰۰ کیلوکالری انرژی ۶۸ گرم کربوهیدرات، پروتئین، فیبر و انواع ویتامین ها و ریزمغذی های مختلف می باشد، مانند مس، آهن، منیزیم، منگنز، ویتامین ،c پتاسیم، کلسیم، ویتامین آ، آهن، فسفر، نیاسین، تیامین، ریبوفلاوین وپیریدوکسین .

این خواص موجب خرید هل و اسانس هل به میزان بالایی گردیده است.

عطر هل

هل دارای عطری شیرین و بسیار خوشبو و نسبتاً تند می باشد و بعد از زعفران و وانیل سومین  و گران ترین ادویه‌جات پر طرفدار می باشد. هل طعمی خاص و منحصر به فرد دارد که فوق العاده منحصربفرد بوده و دارای رایحه ای چسبناک می باشد و اندکی از این ماده برای معطر ساختن غذا کافیست.

روش عصاره گیری

اسانس هل از طریق تقطیر دمکرده دانه های گیاه هل به دست می آید. این میوه قبل از رسیدن آن به صورت تازه جمع آوری می گردد و در عطرهای مردانه نیز برای شفاف سازی استفاده می شود و عطرهای زنانه را خوشبوتر می سازد.

هنگام خرید اسانس هل به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید.

با توجه به خواص، عطر و طعم این گیاه فوق العاده، خرید اسانس هل و استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم.

zeg

نوشته شده توسط
zeg