محصولات

اسانس کاکائو

اسانس کاکائو محبوبیت و کاربردهای فراوانی دارد. اسانس کاکائو رامی توان برای آروماتراپی یا همان رایحه درمانی و همچنین در هتل ها سالن های اجتماعات سالن های ماساژ منزل محل کار باشگاه ورزشی استفاده نمود.

کاکائو از محبوب ترین اسانس های موجود در بازار می باشد و به دلیل داشتن عطر و طعم دلپذیر به صورت پودری و مایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید اسانس کاکائو

برای خرید اسانس کاکائو با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

 

اسانس کاکائو چیست؟

درخت کاکائو گیاهی گرمسیری است که فقط در ۲۰ درجه عرض جغرافیایی از خط استوا رشد می کند. ارتفاع درخت کاکائو ۴ الی ۱۰ متر و برگهای آن بی کرک، براق، با دمبرگ بیضی و نوک تیز ساده و متقابل و گلهای آن بسیار زیبا کوچک منظم بدون بو و قرمز رنگ است و در تمام طول سال دیده می شود. تعداد گل های این درخت در سال حدود ۵۰ هزار عدد است بنابراین در تمام سال، گل دارد. درخت کاکائو دراز، سنگین، تخم مرغی و به شکل خیار های با پوست ناصاف، به رنگ زرد یا قرم،ز به بزرگی یک آناناس کوچک است که بر روی تنه و شاخه های بزرگ درخت می روید. هر درخت کاکائو حدود ۵۰ تا ۶۰ میوه در سال تولید می کند و هر دانه کاکائو شامل پروتئین، کره کاکائو، نشاسته، کافئین، تئوبرومین و روغن های آروماتیک بودار است.

 

انواع کاکائو

اسانس کاکائو از پرمصرف ترین اسانس های موجود در بازار می باشد و به دو صورت پودری و مایع موجود می باشد.

عطر دانه های کاکائو به نژاد گونه درخت خاک دما و شرایط آب و هوایی بستگی دارد.

خرید اسانس انبه به هردو شکل مشتریان بسیاری دارد.

خواص اسانس کاکائو

شکلات از پرطرفدارترین مواد غذایی است که از دانه های کاکائو تولید می شود. این ماده دلپذیر علاوه بر طعم و عطر جذاب دارای خواص بی نظیری نیز می باشد که از مهمترین خواص آن می توان به وجود آنتی اکسیدان ها اشاره نمود.

کاربردهای اسانس کاکائو

  1. در صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد و بیشترین کاربرد آن در صنایع تولید شکلات است؛ اما در صنایع دیگر نیز بسیار مورد استفاده می باشد.
  2. از آنجایی که این ماده معطر، حاوی آنتی اکسیدان است موجب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست و نرم و لطیف شدن آن می گردد.
  3. علاوه بر این به عنوان خوشبو کننده در مکان های گوناگون به کار می رود؛ چرا که موجب افزایش هوشیاری و نشاط بدن می گردد.

 

فواید اسانس کاکائو

خرید اسانس کاکائو برای موارد زیر نافع است:

قلب

  • اسانس شکلات سرشار از خواص گوناگونست که می توان آنتی اکسیدان ها و فلاونوئیدها را نام برد که در حفظ سلامت قلب و عروق بسیار مفید می باشد به طوری که مصرف حداقل هفته ای یک بار شکلات خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

مغز

  • علاوه بر قلب شکلات موجب جلوگیری از سکته مغزی می شود؛ زیرا اکسیژن رسانی به اعضای بدن را افزایش داده و تاثیر شگرفی بر فعالیت های بدنی می گذارد.

آلزایمر

  • از خواص دیگر این ماده می‌توان کاهش خطر ابتلا به آلزایمر را برشمرد؛ زیرا این ماده با افزایش فعالیت مغز هوشیاری را تا چند برابر افزایش می دهد.

اضطراب

  • پلی فنول های موجود در شکلات و اسانس آن اضطراب و استرس را کاهش داده و موجب ایجاد حس آرامش می ‌گردد واز آنجایی که شکلات موجب افزایش تولید اندروفین در بدن گشته و از افسردگی جلوگیری کرده و شادابی را می افزاید.

منبع مواد معدنی و آنتی اکسیدانها

  • کاکائو یک منبع غنی از مواد معدنی مانند منگنز،منیزیم، آهن و مس است و سایر ترکیبات موجود در آن فسفر، پتاسیم، ویتامین ب ،۱۲ ویتامین کا و و سلنیوم و کلسیم هستند. همینطور مملو از آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنل ها و فلاونوئیدها می باشد.

سرطان

  • آنتی اکسیدان موجود در شکلات رادیکال های آزاد و دیگر مولکول های خطرناک را که ممکن است خطرات جدی برای سلامت ایجاد کنند و باعث بیماری های مختلفی مثل سرطان پیری زودرس و بیماری را نابود می کند. به همین علت خرید اسانس کاکائو به این بیماران توصیه می شود.

فشارخون

  • از آنجایی که غنی از مواد معدنی مانند منیزیم است ،در تنظیم فشار خون حفظ ضربان‌قلب نافع می باشد.

سیستم ایمنی

  • دو نوع از فلاونوئیدهای موجود در شکلات عمدتاً کچین و اپی کاتچین هستند و به همین دلیل موجب تقویت سیستم ایمنی ایمنی بدن انسان شده و مانع از بیماری های مزمن می گردد.

کم خونی

  • ترکیبات فلاونوئیدی برای درمان بیماران کم خون و کسانی که رژیم غذایی نامناسب دارند مفید است. خرید اسانس کاکائو برای افراد کم خون کمک بزرگی می باشد.

دیابت

  • ضمنا قند خون ناشتا را در میان بیماران دیابتی کاهش داده و به عنوان یک وازودیلاتور در میان بیماران دیابتی عمل می کند. برای افراد دیابتی خرید اسانس کاکائو ضروریست.

افسردگی

  • درمان افسردگی شکلات تلخ حاوی سروتونین است که موجب کاهش بروز افسردگی در افراد می گردد.

جریان خون

  • ترکیبات بیولوژیکی و فلاونول این شکلات به افزایش هیدراتاسیون پوست و بهبود جریان خون در آن و محافظت از آن در برابر نور آفتاب کمک می نماید.

مو

  • جالب‌تر اینکه می‌تواند رشد موها را تقویت نموده و از عفونت پوست سر و ریزش مو جلوگیری نماید.

بینایی

  • موجب تقویت بینایی شده و با بهبود در جریان خون بهتر به مغز ز در بهبود دید نافع است.

ضد التهاب

  • ضمنا دارای خواص ضد التهابی شگفت‌انگیزی است و به کاهش التهاب در بافت های روده قلب کمک می کند.

آسم و سرفه

  • وجود تو باریوم در کاکائو آن را به یک درمان موثر برای سرفه و آسم تبدیل نموده است.

کاهش وزن

  • از مهم ترین و معروف ترین خواص شکلات تلخ کاهش جذب چربی در بدن در نتیجه موجب کاهش وزن افراد شده، گرسنگی را از بین برده و اجازه می دهد که کاهش وزن خود لذت ببرید.

 

از رایحه و طعم شگفت انگیز و خواص حیرت زای کاکائو، با خرید اسانس کاکائو و استفاده از آن لذت ببرید و سلامتی را به خود هدیه دهید.

 

zeg

نوشته شده توسط
zeg