محصولات

اسانس هلو

اسانس هلو دارای عطر طعم و خاص و بی نظیری می باشد و اسانس آن نیز بسیار پر طرفدار و مطلوب می باشد. شما می توانید ازاسانس هلو نیز بهره برده و از عطر و خواص فوق العاده آن لذت ببرید و جسم وروحی شاداب را تجربه کنید.

 

خرید اسانس هلو

برای خرید اسانس هلو با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

 

کاربرد اسانس هلو در رایحه درمانی

این اسانس دل انگیز در آروماتراپی برای ایجاد حس نشاط و شادابی استفاده می شود. خرید اسانس هلو برای آروماتراپی گزینه عالی است.

 

هلو میوه ای دلنواز

هلو میوه فصل گرما و بومی کشور چین و از گروه گلسرخیان بوده و پوستی مخملی و پرزدار دارد. این میوه گوشتی، عطر و بویی فوق العاده دارد و از میوه هایی است که به کثرت در میان ترکیبات عطرها دیده می‌شود. هلو میوه ای آبدار و دلپذیر است که دارای هسته سخت، گوشت زرد یا نسبتاً سفید و پوستی مخملی است.
هلو از آن میوه های بهار و تابستان است که رایحه آن انسان را سرخوش و تازه نموده و حرارت و گرمای بهار و تابستان را زنده می نماید.

خواص هلو

این میوه پرطرفدار، سرشار از خواص گوناگون می باشد. هلو حاوی کلسیم، آهن، منیزیم، فسفرو پتاسیم بوده و همچنین منبع است.c و k ، E، A خوبی از ویتامین های بعلاوه حاوی مواد معدنی، آنتی اکسیدان و بتاکاروتن می باشد. با خرید اسانس زعفران به این خواص دست یابید:

از مهمترین خواص هلو به موارد زیر بسنده می کنیم:

1. سلامت پوست را تضمین می کند

این میوه که سرشار از ویتامین ث می باشد و موجب سلامت پوست می گردد و آنتی اکسیدانهای زآگزانتین و لوتئین موجود در آن اثر ضد التهابی داشته و موجب زیبایی پوست می گردد. در لوازم آرایش نیز از آن، برای تولید کرم های پوستی استفاده می گردد، زیرا پوست را مرطوب می سازد.

 

2. سلامت چشم را افزایش میدهد

بتاکاروتن موجود در هلو در بدن انسان به ویتامین آ تبدیل می شود در نتیجه بینایی را تقویت کرده و مانع از بروز بیماری‌های چشمی و خشکی چشم می گردد. در ضمن، مانع از بروز بیماری آب مروارید می گردد.

 

3. سیستم عصبی را تقویت می نماید

افرادی که که در زندگی روزمره دچار استرس و اضطراب هستند، لازم است تا از منیزیم استفاده نمایند و منیزیم در این میوه وجود دارد؛ به علاوه ویتامین ب ۶ موجود در آن، برای سلامت سیستم عصبی بسیار نافع است.

 

4. موجب کاهش وزن و لاغری می گردد

اگر به دنبال روشی برای درمان چاقی خود هستید، حتماً از این میوه استفاده نمایید؛ زیرا با اختلال چاقی مقابله می کند و همچنین، دارای ترکیبات فنلی می باشد، که موجب کاهش وزن می گردد.

خرید اسانس هلو به افراد چاق کمک می کند.

5. کلسترول بدن را کاهش می دهد

این میوه دلپذیر به دلیل داشتن ترکیبات فنلی باعث کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب خون می گردد؛ در نتیجه نقش مهمی در حفظ سلامت قلب دارد.

 

6. سلامت استخوان و دندان ها را افزایش می دهد

فسفر و کلسیم فراوان موجود در هلو موجب تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها شده و از بیماری های گوناگونی همچون پوکی استخوان پیشگیری می نماید. به علاوه ویتامین سی موجود در این میوه با کلسیم ترکیب شده و موجب تقویت استخوان فک و لثه می گردد.

 

7.بدن را سم زدایی می کند

ترکیبات مختلفی در هلو موجود است که باعث پاکسازی بدن و دفع سموم اضافی بدن از کبد و کلیه ها می شود. هلو محافظی قدرتمند برای کبد می باشد و با مصرف آن میتوانید اختلالات کبدی خود را کاهش دهید.

 

8. ریزش مو را کاهش می دهد

خواص حیرت انگیز این میوه دلپذیر موجب کاهش ریزش مو می گردد؛ بنابراین به افرادی که دچار ریزش مو هستند، توصیه می شود تا بیشتر از این میوه استفاده کنند. افرادیکه ریزش مو دارند می توانند با خرید اسانس هلو به درمان آن کمک کنند.

 

9. دشمن سرطان پوست است

اگر می خواهید از انواع سرطان در امان باشید از این میوه خوشمزه بیشتر استفاده نموده و لذت ببرید؛ زیرا یکی از خواص آن مبارزه با انواع سرطان و پیشگیری از آن است.

 

10.خاصیت ضد پیری دارد

روی موجب به تاخیر افتادن پیری میشود وبا مصرف هلو که دارای روی میباشد پادتن هایی مختلف در بدن تولید می شوند که برای آسیب های پوستی نافع است . ضمنا ویتامین های گوناگون و آنتی اکسیدان موجود در هلو موجب کاهش روند پیری پوست می گردند.

برای خرید اسانس هلو به مراکز معتبر و با محصولات باکیفیت مراجعه نمایید.

ما خرید اسانس هلو و استفاده و لذت بردن از آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

zeg

نوشته شده توسط
zeg