محصولات

اسانس زرد آلو

اسانس زردآلو یکی از انواع اسانس های جذابی است که وجود دارد. اسانس زردآلو به دو صورت پودری و مایع تولید و عرضه می گردد. این ماده جذاب، در صنایع گوناگون کاربرد دارد.

در این مقاله کاربردهای این اسانس و خواص این میوه دل انگیز را برایتان بازگو می کنیم.

 

خرید اسانس زردآلو

برای خرید اسانس زردآلو با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

 

اسانس طلای تابستان

اسانس زردآلو تقریباً همیشه در ساخت رایحه استفاده می شود و دستور العمل های اولیه عطر عربی که توسط ال-کندی ثبت شده است،شامل استفاده از زردآلو است. در عطرسازی امروزی بوی زردآلو به صورت مصنوعی ایجاد می شود. بعضی اوقات، بوی شکوفه درخت زردآلو (معروف به Prunus armeni ایجاد می شود: زیبا، نرم و زنانه و کمی “شناور” (درست مثل خود گل های سفید یا صورتی).

با خرید اسانس زردآلو و استفاده از اسانس طلای تابستان، می توانید از رایحه دلپذیر و خواص بالای آن بهره ببرید.

 

کاربردهای اسانس زردآلو

برای خرید اسانس زردآلو ابتدا با کاربردهای آن آشنا شوید.

این اسانس در صنایع گوناگونی همچون:

1.صنایع آرایشی

2.صنایع بهداشتی

3.عطرسازی

در عطرسازی، عطر زردآلو می تواند سرسبز و شیرین – مانند میوه – یا تلخ – مانند عصاره مغز زردآلو – باشد.

4.دارو سازی

5.صنایع غذایی

برای تهیه موارد زیر کاربرد دارد:

  1. کیک و کلوچه
  2. پودر ژله
  3. نوشیدنی ها
  4. فراورده های لبنی و گوشتی
  5. سس ها
  6. غذاهای آماده
  7. شیرینی
  8. پاستیل
  9. آبنبات
  10. و مواد خوراکی دیگر

 

استفاده از اسانس زردآلو در آروماتراپی

اسانس های گوناگون با خواص و رایحه های دل انگیز، در رایحه درمانی استفاده می شوند و دنیا را بهتر می سازند. یکی از این اسانس ها که حال و هوا و احساسات شما را تغییر می دهد، اسانس زردآلو می باشد.

خرید اسانس زردآلو را می توان به اشکال مختلفی همچون استفاده در دستگاه دیفیوزر و یا پخش نمودن روی بالشت و غیره به کاربرد.

 

زردآلو

زردآلو میوه ای شبیه هلو و آلو است که دارای پوسته خارجی نرم در اطراف خود بوده و در وسط نیز، هسته ای صاف، قهوه ای رنگ و بیضی دارد. این میوه، به رنگ زرد و نارنجی می باشد که رنگ قرمزی در یک طرف آن وجود دارد. این میوه خوشمزه سرشار از مواد مغذی، ویتامین ها و مواد معدنی همراه با طعم و رایحه ای شگفت انگیز است؛ بنابراین محبوبیت خاصی در بین افراد دارد. خرید اسانس زرد آلو در سراسر جهان مرسوم است.

زردآلو دارای ویتامینهای E, K و نیاسین و همینطور پتاسیم، منگنز، مس، منیزیم و فسفر می باشد؛ مازاد بر این خواص مقادیر فراوانی بتاکاروتن دارد که آن را برای بدن، بسیار نافع ساخته است .

زردآلو که به طلای تابستان شهرت دارد خواص بی نظیری دارد تاثیرات شگفت انگیزی بر بهداشت جسم و روان انسان می گذارد، که در این مقاله به تعدادی از مهم ترین آنها، اشاره می کنیم.

خواص اسانس زردآلو

از دلایلی که خرید اسانس زردآلو را توصیه می کند میتوان به این نکات اشاره نمود:

1. از بروز سکته های قلبی، آب مروارید و برخی سرطان ها جلوگیری می‌کند

بتاکاروتن فراوان موجود در زردآلو این میوه دلپذیر را، به عامل مهمی برای پیشگیری از بیماری های قلبی، تصلب شرایین، آب مروارید و بعضی از سرطان‌ها ساخته است.

2.بینایی چشم را تقویت می کند

از آنجایی که بتاکاروتن در بدن انسان به ویتامین آ تبدیل می گردد، بنابراین زردآلو منبع غنی ویتامین آ بوده و از بینایی چشم محافظت می کند و رادیکال‌های آزادی را که عدسی چشم را تخریب میکند و باعث بروز بیماری آب مروارید می شوند را از بین برده و همینطور، مانع تخریب سلول ها به وسیله رادیکال های آزاد می گردد.

 

3. موجب کاهش کلسترول خون شده و مانع از یبوست می گردد

از آنجایی که این میوه، حاوی فیبرهای محلول در آب است، موجب حفظ سطح طبیعی قند خون و کاهش کلسترول و به علاوه پیشگیری از بیماریهای روده ای و یبوست می گردد.

 

4. بیماریهای عصبی را درمان می کند

ویتامینهای گروه ب کاربرد مهمی در درمان بیماری های عصبی، بی خوابی، خستگی، گیجی و فراموشی دارند؛ بنابراین این میوه دلپذیر برای کسانی که از این بیماری ها رنج می برند، بسیار نافع بوده و در افراد سالم نیز به عنوان عامل پیشگیری کننده تاثیر بسزایی دارد.

 

5. بدن را تقویت می کند

ویتامین c به طور کلی بدن را تقویت نموده و از خونریزی لثه ها جلوگیری می نماید؛ مازاد بر این از اختلالات رشد کودکان جلوگیری می کند. با توجه به اینکه میوه و هسته زردآلو هر دو حاوی ویتامین C می باشند، فواید بسیاری در بر دارد.

 

6. کم خونی را درمان می کند

این میوه حیرت زا، دارای آهن و کبالت نیز می باشد و برای بانوان و افرادی که از کم‌خونی رنج می‌برند، بسیار نافع می باشد.

 

7. موجب سلامت استخوان ها می گردد

زردآلو مواد معدنی ارزشمند و مهمی دارد که برای سلامت و رشد استخوان ها ضروری می باشد؛ بنابراین استفاده از این میوه به شما اطمینان می دهد استخوانهای محکمی داشته و دچار پوکی استخوان نخواهید شد.

 

8.اختلالات پوستی را درمان و پیشگیری کند

ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در این میوه، نه تنها برای نرمی و درخشندگی پوست مناسب است؛ بلکه در درمان بیماری‌های مختلف پوستی مانند اگزما و خارش نیز موثر است .

نکته قابل توجه اینست که برای خرید اسانس زردآلو به دارا بودن کیفیت بالا توجه نمایید.

به شما خرید اسانس زردآلو و استفاده از این اسانس و رایحه فوق العاده آن را توصیه می کنیم.

zeg

نوشته شده توسط
zeg