محصولات

اسانس فلفل قرمز

اسانس فلفل قرمز یک اسانس پر کاربرد در صنایع غذایی است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از اسانس با ما همراه باشید!

خرید اسانس فلفل قرمز

برای خرید اسانس فلفل قرمز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید:

09941413630

اسانس فلفل قرمز

اسانس دانه فلفل قرمز از تقطیر بخار بذر فلفل تند حاصل می شود و رنگ قرمز تیره تولید می کند و رایحه ای تند تولید می کند.

علاوه بر این، این روغن افزودنی بی نظیری به محصولات آرایش، صابون ها، عطرها، بخو، شمع ها و حتی در آروماتراپی است!

 

موارد استفاده اسانس فلفل قرمز:

قبل از خرید اسانس فلفل قرمز به مزایای آن توجه کنید:

1.رشد مو را تقویت می کند

اولاً ، همانطور که گفته شد، اسانس دانه فلفل قرمز یک داروی طبیعی عالی برای تقویت گردش خون است! این باعث جریان خون در مناطق حیاتی بدن شما می شود و بنابراین این خاصیت، آن را برای بهبود زخم ها و رشد مو مفید می کند! شیوع ریزش مو را کاهش می دهد و فولیکول های مو را سفت می کند تا موهای شما تقویت شود.

به دلیل وجود یک ترکیب شیمیایی به نام کپسایسین، اسانس فلفل قرمزمی تواند از رشد مو پشتیبانی کند زیرا این ترکیب قدرت آنتی اکسیدانی نیز از خود ساطع می کند! در حقیقت، یک مطالعه تحقیقاتی در سال 2007 که توسط محققانی از ژاپن انجام شد، نشان داد که تجویز کپسایسین به طور بالقوه می تواند رشد مو در موش و انسان مبتلا به آلوپسی را تقویت کند. به همین ترتیب، می تواند منجر به رشد مو شود.

 

 روش استفاده: 2-3 قطره اسانس فلفل قرمز را با مقادیر مساوی روغن حامل (مانند روغن نارگیل یا جوجوبا) مخلوط کنید تا قبل از استفاده موضعی بر روی پوست، از رقت مناسب روغن اطمینان حاصل کنید. به آرامی مخلوط را برای حدود 3-5 دقیقه روی پوست سر خود ماساژ دهید و این کار را حدود 2-3 بار در هفته انجام دهید تا رشد مو تحریک شود.

2.درد را تسکین درد می دهد

روغن دانه فلفل قرمز علاوه بر مزایایی که برای پوست و موهای شما ایجاد می کند، یک عامل موثر در تسکین درد نیز محسوب می شود. دلیل این امر آنست که روغن چیلی حاوی کپسایسین است که ضد درد قوی و موثری است و مناسب برای کسانی است که از دردهای عضلانی و سفتی مفاصل مرتبط با روماتیسم و ​​آرتروز رنج می برند. از آنجا که جریان خون را نیز تحریک می کند، به تسکین درد نیز کمک می کند؛ زیرا باعث افزایش گردش خون در این مناطق آسیب دیده می شود.

از آنجا که ضد درد شناخته شده است، کپسایسین به طور معمول در کرم های تسکین دهنده درد برای تسکین کسانی که از دردهای مفصلی و عضلانی رنج می برند یافت می شود. مطالعه ای که در سال 1991 توسط محققانی از اوهایو، ایالات متحده انجام شد، اثر کپسایسین را نشان می دهد. به طور کلی ، 70 بیمار مبتلا به آرتروز و 31 بیمار مبتلا به آرتریت روماتوئید برای مدت 4 هفته کپسایسین یا دارونما دریافت کردند. به آنها گفته شد که هر روز چهار بار کرم کپسایسین یا دارونما را روی زانوهای دردناک خود بمالند.

در طی 4 هفته، کسانی که کپسایسین دریافت کرده اند، به طور دقیق 57٪ نسبت به مواردی که با دارونما درمان شده بودند، میزان درد را به طور قابل توجهی کاهش دادند.

خرید اسانس فلفل قرمز نه تنها برای کسانی که از روماتیسم یا آرتروز رنج می برند، بلکه می تواند برای کسانی که از التهاب عضلات و تاندون های ناشی از یک جلسه تمرین شدید مانند یک التهاب تاندون استفاده می کنند نیز استفاده شود. علاوه بر این، می‌تواند برای کمک به درمان بورسیت استفاده شود.

 

روش استفاده:می توانید اسانس دانه فلفل قرمز را با یک روغن حامل رقیق کرده و ماساژ را مستقیماً بر روی مناطق آسیب دیده ایجاد کنید تا اثر تسکین درد و بی حسی داشته باشد. روش دیگر، شما می توانید با ترکیب چند قطره روغن دانه چیلی با پایه کرم، مانند موم یک کرم خانگی برای تسکین درد درست کنید. بنابراین خرید اسانس فلفل قرمز برای افرادی که از درد رنج می برند عالی می باشد.

3.به بهبود زخم ها و گزش حشرات کمک می کند

اسانس فلفل قرمزهمچنین می تواند به بهبود زخم ها و گزش حشرات کمک کند؛ زیرا باعث گردش خون در مناطق آسیب دیده می شود. بنابراین، به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده و ضد عفونی کننده موثر عمل می کند؛ زیرا خواص درمانی را برای تسهیل بهبود زخم ها و گزش حشرات به طور طبیعی فراهم می کند. به همین ترتیب، اسانس دانه فلفل قرمز می تواند کمک خوبی به کیت کمک های اولیه شما باشد!

پس از خرید اسانس فلفل قرمز به روش زیر از آن لذت ببرید:

روش استفاده:روغن فلفل قرمز را با یک روغن حامل به نسبت 1: 1 رقیق کرده و به آرامی بر روی مناطق آسیب دیده بمالید. با این حال، مراقب باشید تا از زخم های باز جلوگیری کنید.

 

 از دیگر کاربردهای اسانس دانه فلفل قرمز می توان به تسکین خارش و شرایط التهابی، بیماری های التهابی اشاره کرد.

سیستم ایمنی بدن زیرا بدن شما را سالم نگه می دارد و به عنوان یک داروی طبیعی برای سردرد میگرن عمل می کند.

 

ملاحظات امنیتی:

  • اسانس فلفل قرمز را بصورت خوراکی مصرف نکنید.
  • هنگام خرید اسانس فلفل قرمز آن را از مراکز معتبر تهیه کنید.
  • مطمئن شوید که اسانس فلفل قرمز را با یک روغن حامل به نسبت 1: 1 رقیق کرده اید؛ زیرا این یک روغن بسیار غلیظ و قوی و قوی است.
  • اسانس فلفل قرمز می تواند واکنش های شدید و تحریک پوست سر و پوست را در افراد خاص ایجاد کند؛ زیرا ممکن است بیش از حد گرم یا تند باشد. اگر روغن پس از رقیق شدن با روغن حامل و استفاده از آن بر روی پوست احساس ناراحتی می کند، لطفا فوراً مصرف آن را قطع کنید.
  • این اسانس نباید در مناطقی که پوست حساس است، استفاده شود.
  • فقط در حدود 2-3 بار در هفته از این اسانس استفاده کنید و بلافاصله پس از استفاده دستان خود را کاملاً با آب و صابون بشویید.

 

به شما توصیه می کنیم زندگی بهتری ر با خریداسانس فلفل قرمز و استفاده از آن تجربه کنید.

zeg

نوشته شده توسط
zeg