محصولات

اسانس گیلاس

اسانس گیلاس خوشبو است، دقیقاً مانند اسانس های دیگر مثل  آناناس، بلوبری و توت فرنگی که بسیار دل انگیز می باشند. اسانس وجود ندارد که از گیلاس فشار داده یا استخراج شود، اما روغن هایی با رایحه گیلاس وجود دارد، بنابراین شما هنوز هم می توانید از این رایحه خوشمزه لذت ببرید.

خرید اسانس گیلاس

برای خرید اسانس گیلاس با بهترین قیمت و بهترین کیفیت همین الان با شماره ما تماس بگیرید

09941413630

اسانس گیلاس

برای افزودن رایحه به بسیاری از چیزها، می توانید از روغنهای معطر و اسانس گیلاس استفاده کنید. آنها بیشتر در صابون ها، شمع ها و کرم ها یافت می شوند. البته نباید با روغنهای معطرخوراکی اشتباه گرفت، همچنین محصولات بی خطر برای استفاده با غذا نیز، وجود دارد. وقتی جایگزین اسانس وجود دارد، من همیشه ترجیح می دهم از آن استفاده کنم.

 

انواع مختلفی از روغن گیلاس بر اساس میوه های آنها وجود دارد. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید به آنها دقت کنید:

  • شکوفه های گیلاس – رایحه گیلاس نرم و لطیف با رنگ گل زیبا.
  • شکوفه های گیلاس ژاپنی – گل غیر رسمی ملی ژاپن، رایحه ای شیرین و لطیف دارد.
  • Black Cherry رایحه ای قوی و میوه ای با رایحه مشخص گیلاس.
  • گیلاس Maraschino – گیلاس قرمز تازه با رایحه گیلاس تابستانی و سرزنده.

 

اسانس ها در مقابل روغنهای معطر

همانطور که در بالا ذکر شد، مردم اغلب اسانس های خالص را با روغنهای معطر اشتباه می گیرند. این دو محصول بسیار متفاوت هستند و نباید اشتباه شود.

برای خرید اسانس گیلاس به نکات زیر توجه بفرمایید.

  • روغن های معطر از محصولات مصنوعی هستند، رایحه ای دوست داشتنی دارند و مدت زیادی ماندگار هستند. اما هیچ فواید سلامتی و درمانی ندارد.
  • اسانس های روغنی، روغنهای طبیعی هستند که از گیاهان و گیاهان استخراج می شوند. از آنها در رایحه درمانی و ماساژ مانند درمان قطره باران استفاده می شود. آنها فواید سلامتی دارند و می توانند روی بدن استفاده شوند.

 

10 روش استفاده از روغنهای معطر گیلاس برای استفاده بیشتر از رایحه

دلیل خرید اسانس گیلاس و مشتریان فراوان آن عبارتند از:

استفاده به عنوان عطر در شمع ها

از روغن پخش کننده برای ساخت شمع میتوان استفاده کرد. با ساخت شمع در منزل و استفاده از اسانس گیلاس، می توانید ز رایحه دلپذیر آن لذت ببرید.

 

ساخت عطر

یکی از واضح ترین انتخاب ها، اما یک انتخاب خوب ساختن عطر مورد سلیقه است. با ترکیب چند قطره با روغن حامل و برخی مواد دیگر، می توانید رایحه بی نظیر عطر خود را بسازید. این گزینه ها بسیارهستند و شما انواع مناسب نظرات را خواهید داشت.

 

صابون خانگی

یکی دیگر از سرگرمی هایی که همیشه محبوبیت بیشتری پیدا می کند، تهیه صابون است. اما نه تنها هر صابونی، مردم در حال ساخت انواع صابون های کاملاً معطر هستند. آنها هدایای عالی هستند، شما می توانید آنها را بفروشید، یا خودتان از آنها استفاده کنید.

 

ورق های خشک کن معطر

اگر از خشک کن استفاده می کنید از ورق های خشک کنی استفاده می کنید که معمولاً کمی بد بو می شوند. دفعه بعد مقداری ملحفه بدون بو بخرید. سپس چند قطره روغن عطر گیلاس به آن اضافه کنید، این عطر با لباس های تازه به خوبی کار می کند. کارخانه ها خرید اسانس گیلاس را بسیار مورد توجه قرار می دهند.

 

معطر نگه داشتن کشوها

با افزودن چند قطره به کمی پشم پنبه و قرار دادن آن در یک کمد یا کشیدن، می توانید بوی گیاهان را از بین ببرید.

 

حمامهای آرامش بخش

اسانس ها به ویژه برای پاکسازی سینوسها و سایر مشکلات تنفسی در حمامهای گرم بهتر هستند. اما داشتن یک حمام معطر برای استراحت می تواند به همان اندازه لذت بخش باشد. چند قطره روغن عطربه فضای حمام، اضافه کنید و لذت ببرید.

 

ایجاد بوی مطبوع در اتاق

دیفیوزرها محصولات فوق العاده ای هستند. با مقداری آب و چند قطره روغن می توانید مخلوط را در یک غبار خوب پخش کنید و عطر و بویی کاملاً تازه به خانه خود ببخشید.

پس از خرید اسانس گیلاس مرغوب از آن در دیفیوزرها لذت ببرید.

پارچه ها را معطر کنید

پارچه های موجود در مبل ها، پرده ها و سایر وسایل خانه که به راحتی شسته نمی شوند، می تواند بوی بد را جمع کند. یک اسپری رقیق شده با روغن عطر گیلاس درست کنید و به آنها اسپری بدهید تا بوی بد آن را با رایحه شیرین و خوشمزه گیلاس جایگزین کنند.

 

تهیه لوسیون معطر

اگر واقعاً دیوانه رایحه هستید می توانید از آن در لوسیون خود استفاده کنید. فقط چند قطره را در لوسیون بدون بو مخلوط کنید و آنرا اسفاده کنید. همیشه ابتدا یک ناحیه کوچک را برای حساسیت آزمایش کنید.

 

خواب آرام

اگر می خواهید رایحه ای دلپذیر به شما کمک کند تا بتوانید به خواب بروید، چند قطره بر روی بالش خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که روغن در تماس با چشم شما نیست. همیشه ایمنی را در اولویت قرار دهید.

 

به طور خلاصه

اکنون می دانید که روغن اساسی گیلاس در واقع روغن معطر گیلاس است، اگر قبلا گیج شده اید می دانید به دنبال چه چیزی هستید. بدیهی است که این یک محصول مصنوعی است. اما کاربردهای فراوان و لذت بخشی دارد.

قبل از خرید اسانس گیلاس از کیفیت این محصول معطر مطمئن شوید.

اسانس گیلاس کاربدهای فراوانی دارد که زندگی شما را دلپذیر تر می سازد.

توصیه ما خرید اسانس گیلاس و استفاده از رایحه دل انگیز و مزایای ویژه آن می باشد.

zeg

نوشته شده توسط
zeg